loading...

بیلیط چارتر هواپیما

آلاسکا که به دلیل مناظر وحشی و ناهموار خود مشهور است ، دارای مناظر دیدنی و دیدنی بسیاری است ، با جنگل های بی پایان در کنار رشته های کوهستانی برجسته. در حالی که ایالت در حلقه آتش نشانی اقیانوس آرام (منطقه ای بسیار فعال لرزه ای) قرار دارد ، بیش از 40 آتشفشان فعال نیز وجود دارد که بسیاری از آنها خفته است. اکثر این مناطق در امتداد شبه جزیره آلاسکا واقعاً الهام بخش و در مورد جزایر آتشفشان آلوتی واقع شده اند ، که در کل حدود 300 نفر است.

بزرگترین ایالت آمریكا ، آلاسكا وقتی به ثروت طبیعی خود می رسد واقعاً نعمت است. این یک بهشت برای دوستداران طبیعت و ماجراجویان در فضای باز است. پارک های ملی بی نظیر آن برای کشف فوق العاده است و بسیاری از گونه های باور نکردنی حیات وحش را می توان در میان کوههای قدرتمند آن ، دریاچه های تابناک و قله های آتشفشانی نفس گیر جاسوسی کرد.

آلاسکا که به دلیل مناظر وحشی و ناهموار خود مشهور است ، دارای مناظر دیدنی و دیدنی بسیاری است ، با جنگل های بی پایان در کنار رشته های کوهستانی برجسته. در حالی که ایالت در حلقه آتش نشانی اقیانوس آرام (منطقه ای بسیار فعال لرزه ای) قرار دارد ، بیش از 40 آتشفشان فعال نیز وجود دارد که بسیاری از آنها خفته است. اکثر این مناطق در امتداد شبه جزیره آلاسکا واقعاً الهام بخش و در مورد جزایر آتشفشان آلوتی واقع شده اند ، که در کل حدود 300 نفر است.

بزرگترین ایالت آمریكا ، آلاسكا وقتی به ثروت طبیعی خود می رسد واقعاً نعمت است. این یک بهشت برای دوستداران طبیعت و ماجراجویان در فضای باز است. پارک های ملی بی نظیر آن برای کشف فوق العاده است و بسیاری از گونه های باور نکردنی حیات وحش را می توان در میان کوههای قدرتمند آن ، دریاچه های تابناک و قله های آتشفشانی نفس گیر جاسوسی کرد.

10. Mount Wrangell

Mount Wrangelldreamstime / © گیل جانسون

فضای گسترده ای از کوه پوشیده از برف ، کوه ورنجل و قله 4،317 متری آن ، مطمئناً منظره ای طلسم آور را ایجاد می کند. در طول سال در یخ های یخی پوشانده شده است ، برج های آتشفشانی شگفت انگیز محافظ به طرز جسورانه ای در اطراف آن ، درخشش در خورشید است. در بالای قله گسترده آن ، یک دهانه یخ پر از یخ است ، و همچنین سه دهانه که غالباً بخار و گاز منتشر می کنند ، در حالی که جریان گدازه های جامد دامنه های برفی آن را اسکار می کند. کوه با شکوه Wrangell را می توان در Wrangell-St یافت. پارک و رزرو ملی الیاس ، که بزرگترین منطقه حفاظت شده در کل ایالات متحده است.

9. کوه کلیولند

کوه کلیولند

کوه کلیولند تقریباً در وسط قوس Aleutian ، زنجیره ای آتشفشانی طولانی از جزایر قرار دارد ، به طرز چشمگیری از آبهای درخشان و اطراف آن بلند می شود. در انتهای غربی جزیره Chuginadak ، ورزش آتشفشانی فعال و فرار یک مخروط تقریبا کاملاً متقارن قرار دارد که 1.730 متر تا آسمان کشیده شده است. به نظر می رسد که در کنار سایر قله های آتشفشانی دیگر که جزایر چهار کوه را در نزدیکی آن قرار دارند ، جادویی تر به نظر برسد. با توجه به فوران های مکرر و وحشتناک در طول تاریخ ، کوه کلیولند در ابتدا به دلیل الهه آتش توسط مردم محلی Aleut ساخته شد ، قبل از آنکه در سال 1894 به رئیس جمهور کلیولند تغییر نام داده شود.

8. کوه اسپور

کوه اسپورdreamstime / ©

بلندترین آتشفشان Aleutian Arc ، Mount Spurr به ارتفاع عظیم 3374 متر می رسد و می توان آن را در جنوب غربی ایالت ، نه چندان دور از آنچورج یافت. در هر دو سال 1953 و 1992 ، به طرز انفجاری فوران كرد و شهر نزدیك را با خاكستر و زباله پوشانید. با این حال ، بیشتر اوقات ، کوهنوردی قدرتمند از کوهنوردی و صعود بی خطر است ، اگرچه قلمروهای بالاتر آن معمولاً در یخ و برف پوشانده می شود. در اینجا شما یک کالدرای چشمگیر و همچنین برخی دهانه ها و گنبدهای گدازه را پیدا خواهید کرد. کوه اسپور در بالای یک آتشفشان قدیمی تشکیل شده است به نام یک زمین شناس سخت که در سال 1898 این منطقه را کاوش کرد. نام آن نامیده شده است.

7. کوه ایلامنا

کوه ایلامناdreamstime / © وسلوفسکی جونیور

کوه Iliamna مشرف به آبهای درخشان کوک ورودی ، کوهستانی با پوشش خنک کننده با یخچالهای طبیعی است که در دامنه کوههای آلوتی آلاسکا قرار دارد. دامنه های زخم دار آن ، خانه هایی برای صخره های شیب دار و خندق های پوشیده از برف است که تا یک صخر بلند و باریک منتهی می شوند. بلندترین نقطه آن در 3،053 متر است و fumaroles های مجاور بدان معناست که گاز و بخار تقریباً مرتباً بالای اوج خود پمپ می شوند. کوه Iliamna تنها یکی از برجسته ترین نمایش های برجسته در پارک ملی دریاچه کلارک و Preserve ، در سال 1976 به دلیل ویژگی های شگفت انگیز ، یک مکان طبیعی ملی تعیین شد.

6. نواروپتا

نواروپتاdreamstime / ©

به معنای "تازه فوران شده" در لاتین ، نواروپتا تنها در سال 1912 شکل گرفت که ماگما و خاکستر را به خشونت وارد هوا کرد. به اندازه کافی شگفت آور ، فوران 60 ساعته آن بزرگترین در کل قرن بیستم بود. قدرت آن چنان بود که قله کوه نزدیک كاتمی را فرو ریخت و دره متروك و در عین حال دلپذیر ده هزار دود را ایجاد كرد. پس از فروپاشی ، یک گنبد گدازه بر فراز دریچه آن شکل گرفت. این در حال حاضر در ارتفاع 841 متر ، کوههای شگفت انگیز در اطراف آن قرار دارد. نواروپتا با شهادت به قدرت عالی و مخرب آتشفشانها ، در پارک ملی Katmai و Preserve در جنوب غربی آلاسکا واقع شده است.

5. کوه ونیامینوف

کوه ونیامینوفflickr / usfws آلاسکا

با نام یک کشیش برجسته ارتدکس روسی ارتدوکس که بعداً مورد سوء استفاده قرار گرفت ، کوه ونیامینوف یکی از بلندترین آتشفشانها در کل آلاسکا است. این کشور در شبه جزیره آلاسکا قرار دارد و به 2.507 متر می رسد و آبهای درخشان در هر دو طرف آن وجود دارد. کالدرای بزرگ آن تقریباً ده کیلومتر طول دارد که یک مخروط سدر دوست داشتنی از یخ و برف آن به بیرون می چرخد. یک نشانه طبیعی طبیعی ملی ، دامنه های شیب دار کوه ونیامینوف مطمئناً منظره ای باشکوه را ایجاد می کند ، خصوصاً وقتی در برف پوشانده شده و در آفتاب می درخشد.

4. کوه پاولوف

کوه پاولوف

کوه Pavlof یکی از آتشفشانهای فعال در ایالت ها ، طی چهار دهه گذشته بارها و بارها رخ داده است که جدیدترین مورد آن در پایان سال 2019 رخ داده است. با خواهر خود در کنار آن بالا می رود دو مخروط تقریبا متقارن برای خیره کردن هیجان انگیز هستند ، در حالی که پاولوف بالاتر از هر دو در 2،515 متر است. به دلیل موقعیت خشن ، از راه دور و ناهموار ، کوه پاولوف به ندرت صعود می کند و با قایق از شهر نزدیک سرد خلیج واقع شده است.

3. کوه ردوب

کوه ردوبعکس / NPS

کوه ردوب با رسیدن به ارتفاع 3108 متری گسترده ، به طرز چشمگیری می تواند بلندترین قله در کل محدوده Aleutian را به خود اختصاص دهد. دامنه های فوق العاده استراتوسولکانو توسط جریان های گدازه های باستانی و رودخانه های ناهموار زخم خورده است ، در حالی که صخره های شیب دار می توانند در نزدیکی قله آن نزدیک شوند. به دلیل ارتفاع زیاد ، تعدادی یخچالهای طبیعی در قلمروهای فوقانی آن سکونت دارند که دهانه قله آن پر از یخ و برف است. از لحاظ وسعت و مقیاس عالی Mount Redoubt که در پارک ملی دریاچه کلارک واقع شده است ، آن را به یکی از جالب ترین آتشفشان های آلاسکا تبدیل کرده است.

2. کوه کاتمی

کوه کاتمی

در سال 1992 ، آتشفشان نواروپتا که قبلاً کشف نشده بود به طرز انفجاری فوران کرد ، که منجر به سقوط قله بلند کوه کاتمی به خودی خود می شود. این کالری دستگیر کننده ای را که امروزه می بینیم تشکیل داد ، که به طرز جادویی با دریاچه ای از دهانه درخشان پر شده است. لبه ناهموار استراتوسولکانو به حداکثر ارتفاع 2،047 متر می رسد ، با جریان زیاد گدازه های شگفت انگیز ، سازندهای سنگی آتشفشانی و دره های دراماتیک که دامنه های آن را پوشانده است. این غالباً در برف و یخ غوطه ور می شوند و یخچال های طبیعی در اینجا و آنجا پراکنده می شوند. کوه کاتمی در انتهای شبه جزیره آلاسکا قرار دارد که نزدیکترین کشور به سرزمین اصلی در پارک ملی و حفاظت از کاتمی است.

1. کوه شیشالدین

شماره 1 آتشفشانهای آلاسکا

اسپرت ترین و مخروط ترین مخروط هر آتشفشان در هر کجای کره زمین ، دامنه های درخشان و پوشیده از برف کوه شیشالدین ، منظره ای باورنکردنی را ایجاد می کند. از ارتفاع ۲۸۵۷ متری ، استراتوسولکانو دیدنی و جذاب در یک سپر یخبندان زرق و برق دار پوشانده شده است ، که در خورشید می درخشد. کوهی شگفت انگیز که در یک مکان دیدنی با برف ، یخ و آب در اطراف آن قرار گرفته است ، در جزیره Unimak واقع شده است که می توانید در جزیره آلاسکا واقع شوید. این زیبایی برجسته و مخروط متقارن خیره کننده کوه شیشالدین است که آن را به یکی از با شکوه ترین و به یاد ماندنی ترین کوههای آلاسکا تبدیل کرده است.

محمد اسدی بازدید : 341 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 18:18
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 128
  • بازدید سال : 370
  • بازدید کلی : 8603
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی