loading...

بیلیط چارتر هواپیما

شهرها و شهرهای کانادا انتخاب متنوعی از تجربیات ، از مراکز شیک ، جهان وطنی گرفته تا استراحتگاه کوهستانی و شهرهای دریایی را به مسافران ارائه می دهد. تعیین بهترین مکانهای بازدید ممکن است به علایق شما و نوع سفر موردعلاقه شما بستگی داشته باشد.

در قلب این کشور تورنتو ، بزرگترین شهر کانادا و برجسته صحنه های هنری و فرهنگی کانادا قرار دارد. آبشارهای نیاگارا در این نزدیکی جاذبه ای برای بازدید کنندگان از کانادا محسوب می شوند که هرگز ناامید نشوند. در استان همجوار فرانسه زبان کبک ، مونترال به مد ، فرهنگ و تاریخ مشهور است.

در غرب ، ونکوور و ویکتوریا دو چشم انداز بسیار متفاوت در شهرهای ساحل غربی ارائه می دهند ، اما هرکدام چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارند. شهرهای کوهستانی ویستلر و بانف مکانهایی برای غوطه ور شدن در مناظر زیبا از کوه و لذت بردن از کمی از فضای عالی در فضای باز است.

شهرها و شهرهای کانادا انتخاب متنوعی از تجربیات ، از مراکز شیک ، جهان وطنی گرفته تا استراحتگاه کوهستانی و شهرهای دریایی را به مسافران ارائه می دهد. تعیین بهترین مکانهای بازدید ممکن است به علایق شما و نوع سفر موردعلاقه شما بستگی داشته باشد.

در قلب این کشور تورنتو ، بزرگترین شهر کانادا و برجسته صحنه های هنری و فرهنگی کانادا قرار دارد. آبشارهای نیاگارا در این نزدیکی جاذبه ای برای بازدید کنندگان از کانادا محسوب می شوند که هرگز ناامید نشوند. در استان همجوار فرانسه زبان کبک ، مونترال به مد ، فرهنگ و تاریخ مشهور است.

در غرب ، ونکوور و ویکتوریا دو چشم انداز بسیار متفاوت در شهرهای ساحل غربی ارائه می دهند ، اما هرکدام چیزی منحصر به فرد برای ارائه دارند. شهرهای کوهستانی ویستلر و بانف مکانهایی برای غوطه ور شدن در مناظر زیبا از کوه و لذت بردن از کمی از فضای عالی در فضای باز است.

شرق کانادا از لحاظ فرهنگی دارای یک فرهنگ است و دارای میراث دریایی غنی و مردمی دوستانه است. و در سراسر کشور پراکنده شهرهای دیگر محبوب و سنگهای قیمتی کمتری برای کشف هستند. برای ایده هایی برای کمک به برنامه ریزی برنامه سفر کانادا ، به لیست ما از بهترین مکانهای بازدید در کانادا مراجعه کنید.

1. ونکوور

ونکوور

برای زیبایی ، آب و هوا ، یک فضای سرگرم کننده و موارد زیادی که باید انجام دهید ، نمی توانید در برنامه ریزی سفر به ونکوور به اشتباه عمل کنید. این ساحل در سواحل اقیانوس آرام قرار دارد و از کوههای پوشیده از برف پشتیبان گرفته شده است ، این یک شهر فعال است ، جایی که افراد محلی در تمام طول سال از فضای بیرون از آن لذت می برند.

آفتابگردان ها می توانند در تابستان در سواحل قایقرانی کنند و اسکی بازان می توانند در زمستان به استراحتگاههای اسکی مجاور بزنند. در هر زمان از سال ، می توانید قایق های تفریحی قدم بزنید یا از میان درختان برجسته در پارک استنلی قدم بزنید ، هنگام تماشای غروب آفتاب از یک ناهار خوری خوب یا یک وعده غذایی معمولی لذت ببرید ، یا از بازارهای جزیره گرانویل گرفته تا مغازه های سطح بالا ، خرید شگفت انگیزی را پیدا کنید. در مرکز شهر.

اگر بیش از چند روز در شهر می گذرانید و به دنبال جاهای دیدنی جالب هستید ، یک روز سفر از ونکوور را به برخی از نقاط مهم در نزدیکی مانند ویستلر ، ویکتوریا یا برخی از شهرهای کوچک کوهستان یا دره فریزر بروید. .

اسکان: در ونکوور کجا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در ونکوور

2. آبشار نیاگارا

آبشار نیاگارا

مشهورترین جاذبه طبیعی کانادا ، آبشارهای باشکوه نیاگارا تقریباً از زمان کشف آن ، جاهای دیدنی را به سمت خود جلب کرده است. دیواره عالی آب که بر اثر ریزش آب می افتد ، منظره ای شگفت انگیز است و بازدید و دسترسی بازدید کنندگان از آن حیرت انگیز است. به معنای واقعی کلمه می توانید قدم بزنید تا لبه های سقوط ، که فقط توسط نرده های چدن از هم جدا شده است ، و از بین رفتن آب آن در بالای تاج ، آب را مشاهده کنید.

شهری که در اینجا توسعه یافته و آبشارهای نیاگارا نیز نامیده شده است ، بسیار تحت تأثیر مردم و جوهایی که آبشارها ایجاد کرده اند ، بوده است. بدلکاری ها و جسورانه ها در طول دهه ها سرنوشت خود را بر سر سقوط وسوسه کرده اند و در نتیجه اتمسفر به سبک کارناوال برای تعریف این شهر بی نظیر به وجود آمده است. فقط با فاصله کمی از تورنتو ، آبشارهای نیاگارا به راحتی امکان پذیر است و شهر یک مکان تفریحی برای گذراندن یک یا دو روز است.

محل اقامت: محل اقامت در آبشارهای نیاگارا: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در آبشارهای نیاگارا ، کانادا

3. تورنتو

تورنتو

به عنوان بزرگترین شهر کانادا ، تورنتو نقطه داغ فرهنگی این کشور است که نمایش های باله ، اپرا ، سمفونی و برادوی را نشان می دهد. همچنین خانه برج برج CN است . خریدهای خارق العاده ، ناهار خوری خوب و موزه های خارق العاده را اضافه کنید و سرگرمی برای پایان ندارد.

در سالهای اخیر ، چشم انداز تورنتو توسعه در حال پیشرفت را تجربه کرده است و هم اکنون دارای مکان های پیاده روی زیبا ، رستوران ها و در تابستان کنسرت های فضای باز و اجرای فرهنگی است.

درست در خارج از مرکز شهر ، از هر جهت از شهر ، سواحل زیبا ، مناسب در روزهای گرم تابستان. در زمستان ، یک اسکیت باز عمومی در خارج از سالن شهر به زندگی چشم می خورد و رویدادهای بی نظیر زمستانی ، از جمله Winterlicious محبوب ، به تفریح اضافه می کند. در نزدیکی تورنتو می توانید استراحتگاه های اسکی نیز پیدا کنید .

اسکان: در تورنتو کجا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در تورنتو

4. مونترال

مونترال

مونترال یک شهر بی نظیر است ، با یک منطقه تاریخی قدیمی زیبا که قدمت آن به دهه 1600 و یک مرکز شهر مدرن با خریدهای گسترده در زیر زمین می رسد. Old Montreal مرکز اصلی توریستی است که دارای خیابان های سنگفرش شده و ساختمان های قدیمی خارق العاده ای است.

مونترال همچنین تعداد زیادی از طراحان مد را در خود جای داده است و بوتیک های سطح بالا خیابان های تاریخی را به همراه هتل ها و رستوران های مجلل خط می دهند. مونترال واقع در استان فرانسوی کبک ، هویت فرهنگی خاص خود را دارد ، اما بازدید کنندگان انگلیسی زبان هیچ مشکلی برای برقراری ارتباط با کسی در صنعت گردشگری نخواهند داشت.

اسکان: در مونترال کجا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در مونترال

5- بنف

بنف

شهر جذاب کوهستان بانف در پارک ملی خیره کننده بانف برای هر کسی که به دنبال کاوش در کوه های راکی و دیدن برخی از زیباترین مناظر کانادا است ، باید یک مکان بازدیدکننده داشته باشد. این مسلماً یک شهر توریستی است که از اقصی نقاط جهان برای مسافران بین المللی پذیرایی می کند.

در فاصله کمی از شهر ، دریاچه لوئیز اسکی توچال و Sunshine Village Ski Resort ، دو بهترین استراحتگاه اسکی کانادا قرار دارد . در تابستان ، دریاچه های فیروزه ای در نزدیکی ، از جمله دریاچه لوئیز ، و کوه های پوشیده از یخچال های طبیعی ، منظره ای باشکوه است.

اما شما حتی نیازی به ترک شهر برای لذت بردن از یک سواری گوندولا به بالای کوه برای شام نیست ، در یک استخر با چشمه های آب گرم خیس می شوید ، خریدهای شگفت انگیزی را پیدا می کنید ، مسیرهای پیاده روی دوست داشتنی را کشف می کنید ، و احتمالاً کارائو های الک و جنگل را مشاهده می کنید. که غالباً راهی شهر می شوند.

اسکان: کجا در بنف اقامت کنید

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در پارک ملی بنف

6. سنت جان

سنت جان

در استان بسیار نزدیک کانادا نیوفاندلند و لابرادور شهر تاریخی و دوستانه سنت جان است. این دروازه اصلی برای مسافران هوایی به جزیره نیوفاند لند است ، اما بسیاری از مردم به سادگی برای لذت بردن از شهر می آیند.

ساختمان های رنگارنگ خیابان های شیب دار را که در امتداد تپه ها جاری است ، با منظره ای از بندر نشان می دهد. این شهر همچنین دارای مکان ها و جاذبه های تاریخی بیشماری از جمله سیگنال هیل و خیابان جورج است ، اما جذابیت واقعی فضای پر جنب و جوش ، مردم و فرهنگ دریایی است که این شهر را از سرزمین اصلی کانادا منحصر به فرد می کند.

اسکان: کجا در سنت جان بمانید

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در سنت جان ، نیوفاندلند

7. اتاوا

اتاوا

به عنوان پایتخت کانادا ، اتاوا محل زندگی برخی موزه های برجسته ملی و اماکن تاریخی و همچنین پارلمان هیل است و در کنار کانال Rideau از یک فضای زیبا لذت می برد . این شهر همچنین شهری کوچک است و باعث می شود تا بتوانید از آن کاوش و حرکت آسان داشته باشید.

تابستان زمان فوق العاده ای برای بازدید است ، با مجموعه ای از برنامه هایی که در طول فصل برگزار می شود ، از جمله جشنواره لاله ها در بهار و همیشه جشن های پرشور روز کانادا در اول ژوئیه.

در زمستان ، هنگامی که هوا به اندازه کافی سرد است ، کانال به یک اسکیت اسکیت به طول 7.8 کیلومتر تبدیل می شود و در ماه فوریه ، جشن های سالانه ویندوز پهلو جمعیت زیادی را به خود جلب می کند. زمان بدی برای بازدید از اتاوا وجود ندارد و تنها چند ساعت با ماشین یا قطار از تورنتو فاصله دارید.

اسکان: کجا در اتاوا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در اتاوا

8. ویکتوریا

ویکتوریا

پایتخت زیبای بریتانیا کلمبیا دارای فضای جادویی کم نظیر و کوچک است که شاید به دلیل موقعیت جزیره ای باشد. این شهر که در نوک جنوبی جزیره ونکوور قرار دارد ، دارای آب و هوای معتدل در طول سال است ، با زمستان های معتدل مرطوب و تابستان های گرم و با شکوه. منظره ها از هر جهت خیره کننده هستند ، و از بالای بندر ، در جنوب تنگه خوان دو فوکا تا ایالت واشنگتن یا در کوههای سرزمین اصلی بریتیش کلمبیا ، به چشم می خورند .

بیشتر فعالیت های توریستی در حومه Inner Harbor ویکتوریا ، جایی که ساختمان های پارلمان و هتل تاریخی Empress واقع شده اند ، متمرکز شده اند. قدم زدن در کنار آبشار در یک روز آفتابی بسیار زیبا است. درست در خارج از مرکز شهر سواحل و مناطق ساحلی زیبا و همچنین پارک ها و مسیرهای پیاده روی قرار دارند .

اسکان: کجا بمانید در ویکتوریا

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در ویکتوریا ، بریتیش کلمبیا

9. حلیفکس

حلیفاکس

هالیفاکس برای هر کسی که به دنبال معرفی استان های دریایی کانادا است ، یک شهر عالی است. آبشار هالیفاکس با چند ساختمان تاریخی و فعالیت فراوان ، قطب اصلی گردشگری در شهر به ویژه در ماه های تابستان است. مشرف به این شهر مکان تاریخی ملی ارگ هالیفاکس است که یکی از جاذبه های اصلی این شهر است.

در خارج از شهر تعدادی روستای ساحلی کوچک وجود دارند که نگاه خوبی از زندگی در Maritimes ارائه می دهند. یکی از معروف ترین روستاها Cove Peggy’s ، خانه ای است که بیشترین عکس از فانوس دریایی Maritimes را در خود جای داده. Lunenburg و Mahone Bay نیز کمی دورتر هستند که ارزش دیدنشان را نیز دارند. سفر روزانه از Halifax بسیار توصیه می شود.

اسکان: کجا در Halifax بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در Halifax

10. شهر کبک

شهر کبک

مانند مونترال ، شهر کبک نیز دارای تاریخ است و در استان فرانسوی زبان کبک واقع شده است. این مرکز استان و شهری با پیشینه قدمت اوایل دهه 1600 است. ساختمان های قدیمی و خیابان های پیچ و خمیده خمیده این یکی از جذاب ترین شهرهای کانادا را به خود اختصاص داده است.

اندازه یک سوم مونترال ، شهر کبک نیز نسبتاً کوچک است و به راحتی می توانید حرکت کنید. در حالی که تابستان فصل شلوغ است ، کارناوال معروف زمستانی ، کارناوال د کبک ، جمعیت زیادی را به خود جلب می کند و شناخته شده ترین رویداد شهر است.

اسکان: کجا در شهر کبک بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در شهر کبک

11. Whitehorse

اسب سفید

بازدید از وایت هورس فرصتی برای دیدن زندگی در شمال شمالی کانادا فراهم می کند. این پایتخت یوکان و همچنین دروازه ای به مناطق دورتر از شمال ، از جمله آلاسکا و پارک ملی زیبا ناهانی است .

تاریخ این شهر به طلای کلوندیک Klondike باز می گردد ، هنگامی که آتیه گذاران در مسیر خود به شهر Dawson از آنجا حرکت کردند. بسیاری از جاذبه های شهر بینش روزهای طوفان طلای را ارائه می دهند و در آنسوی محدوده شهر برخی مناطق طبیعی زیبا برای کشف قرار دارند. اگر خوش شانس باشید ، آسمان شب با نمایش چراغ های شمالی زنده می شود .

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر وایت هورس

12. سوت زدن

سوت

ویستلر مدتهاست که به عنوان یک مقصد اسکی در سطح جهانی شناخته می شود و مکان بسیاری از مسابقات اسکی در المپیک زمستانی 2010 به میزبانی ونکوور بود. علیرغم این شهرت ، ویستلر یک مقصد تابستانی به همان اندازه چشمگیر و محبوب است که دارای پیاده روی ، دوچرخه سواری ، گلف و بسیاری از فعالیت های دیگر در آن است.

این روستا با گذشت سالها رو به رشد بوده و اکنون با اقامت گزیده ای از هتل ها ، رستوران ها و مغازه ها ، یک شهر توچال و پر جنب و جوش است. کوه های Whistler-Blackcomb به دلیل زمین های باورنکردنی خود معروف هستند و اسکی بازان را از سراسر جهان به ارمغان می آورند. قله-2-قله گوندولا ، می پیوندد که در دو کوه، حضور 11 دقیقه، سوار 4.4 کیلومتر طول، با منظره تماشایی است، و به اسکی بازان و یا غیر اسکی بازان در طول سال باز است.

اسکان: کجا در Whistler بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • کارهایی که باید در سفرهای روزانه و آسان انجام دهید

13. جزیره شارلوت تاون و پرنس ادوارد

فانوس دریایی در پارک ملی کاوندیش

اگر قصد بازدید از شارلوت تاون را دارید ، ممکن است وقت بگذارید تا کل استان جزیره پرنس ادوارد را گشت و گذار کنید . PEI یک زمین بازی تابستانی است که دارای سواحل زیبا و اماکن جالب تاریخی از جمله خانه تخیلی آن از گبل های سبز در پارک ملی PEI است .

شارلوت تاون پایتخت و شهر اصلی است ، اما دارای ساختمان های میراثی به سبک ویکتوریایی تقریباً کوچک است. PEI به اندازه کافی کوچک است که می توانید کل جزیره را حتی در یک تعطیلات کوتاه ببینید. بسیاری از بازدید کنندگان ، به ویژه خانواده ها ، خانه های ساحلی یا کلبه هایی را در PEI در ماه های تابستان اجاره می کنند.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در Charlottetown

14. توفینو

گشت و گذار در توفینو | کپی رایت عکس: قانون لانا

پایتخت گشت و گذار غیررسمی کانادا ، شهر کوچک توفینو در جزیره ونکوور یکی از بی نظیرترین مکان ها برای بازدید در کانادا است و جمعیتی مختصر از بازدید کنندگان را به خود جلب می کند. مردم برای گشت و گذار ، پیاده روی در جنگل های رشد قدیمی و لذت بردن از سواحل پارک ملی اقیانوس آرام در اینجا آمده اند . دیدن حیات وحش. کایاک؛ ساعت طوفان در ماه نوامبر؛ و استراحت در یکی از عجیب و جالب شامل غرفه های ساحل اقیانوس .

این شهر بسیار ریز و درشت است و از نوع دنیای کاملی نسبت به آن برخوردار است ، اما می توانید در بعضی از خانه ها یا چند رستوران اطراف شهر ناهار خوری خوبی پیدا کنید. تعداد انگشت شماری از فروشگاه ها ، گالری ها و کافی شاپ ها به شهر شخصیت خاصی می بخشند.

با وجود کوچک بودن شهر ، منطقه احساس بزرگی می کند. با دیدن چیزهای زیادی که باید انجام دهید ، می خواهید حداقل چند روز در اینجا برنامه ریزی کنید ، اگرچه پر کردن یک هفته یا بیشتر آسان است. Ucluelet ، شهر کوچک دیگری که خیلی دور از آن نیست ، می توانید با مسافرت از توفینو به راحتی بازدید کنید.

  • بیشتر بخوانید
  • کارهای برتر با توفینو

15. کلوونا

کلونا

در فضای داخلی بریتانیا کلمبیا شهر دوست داشتنی Kelowna است. این شهر یک مکان مورد علاقه برای کانادایی ها است اما در سطح بین المللی کمتر شناخته شده است. Kelowna که به زیبایی در ساحل دریاچه اوکاناگان واقع شده و با کوههای نوردی احاطه شده است ، در ماههای تابستان ، هنگامی که امکان پیاده روی ، گلف یا لذت بردن از دریاچه وجود دارد ، گردشگران را به خود جلب می کند.

اجاره یک خانه قایق برای گشت و گذار در آب های اطراف ، یک تعطیلات محبوب تابستانی در این منطقه است. در زمستان ، کوهستان های اطراف برای اسکی بازان نقاط مهمی محسوب می شوند که استراحتگاه های اسکی مشهور در نزدیکی Big White و Star Silver در دسترس هستند.

اسکان: کجا برای اقامت در Kelowna: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در Kelowna و Okanagan

16. Revelstoke

تور اسکی در Revelstoke

Revelstoke یکی از بهترین مکان های بازدید در کانادا برای ماجراجویی است. اگرچه این یک مقصد مورد علاقه در بین آلبرت ها و کلمبیایی های بریتانیایی است ، اما هنوز در مقیاس بین المللی کشف نشده است و آن را به مکانی مناسب برای فرار از شلوغی های مرتبط با مناطق گشت و گذار مانند بنف و دریاچه لوئیز تبدیل می کند. مناظر زیبای کوهستانی این شهر کوچک را در فضای داخلی بریتانیا کلمبیا احاطه کرده است ، اما بخش اعظم جذابیت ناشی از فعالیت هایی است که برای دوستداران فضای باز در دسترس است.

در زمستان ، اسکی بازان برای لذت بردن از اسکی در Revelstoke Mountain Resort یا رفتن به اسکی heli در کوه های Purcell به اینجا می آیند . در تابستان ، دوچرخه سواری در کوهستان و پیاده روی محبوب ترین کارهایی است که باید انجام شود. زندگی شبانه در اینجا در طی چند سال اخیر رو به گسترش است ، و بعد از یک روز اسکی یا پیاده روی می توانید مکان های زیادی را برای مکرر پیدا کنید.

17. وینیپگ

دوچرخه سواری در وینیپگ

این شهر پر رونق در دهستان های مرکزی کانادا شاید اولین تصویری نباشد که هنگام فکر کردن در مورد بهترین مکان های بازدید در کانادا به ذهن می پرید ، اما اگر در تابستان سفر می کنید ، وینیپگ ارزش متوقف کردن دارد. اطراف مزارع که بسیاری از آنها تابستان با گل کلزا یا آفتابگردان زرد درخشان است و در امتداد رودخانه های سرخ و Assiniboine قرار دارد ، این شهر به طرز شگفت انگیزی منظره است.

Forks ، در محل تلاقی دو رودخانه ، یک منطقه بزرگ گردشگری است که دارای بازار عظیم فورک ها ، رستوران ها و پیاده روی های پیاده روی در فضای باز (یک اسکیت اسکی در زمستان) است و از اولین مکان هایی است که گردشگران باید از آن بازدید کنند. همچنین در این منطقه یکی از موزه های برتر کانادا قرار دارد: موزه حقوق بشر کانادا .

در فاصله چند ساعت شهر گراند بیچ ، یک بخش بزرگ از ساحل زیبا در ساحل دریاچه وینیپگ و پارک استانی Whiteshell ، منطقه ای از جنگل های شمالی با دریاچه ها و رودخانه ها. مردم برای اردو زدن ، پیاده روی و یا وقت گذاشتن در یک کلبه به اینجا می آیند.

Ad
محمد اسدی بازدید : 408 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 19:21
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 19
  • بازدید ماه : 125
  • بازدید سال : 367
  • بازدید کلی : 8600
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی