loading...

بیلیط چارتر هواپیما

10. کلگری یافتن هتل ها

دهکده بومی آمریکا در کلگری استامپده

کلگری شهری زیبا در استان جنوبی آلبرتا است. در محل تلاقی رودخانه های Bow و Elbow واقع شده است و به نام کالگری ، اسکاتلند نامگذاری شده است. سومین شهر بزرگ کانادا اولین شهر کانادا بود که در سال 1988 میزبان بازی های المپیک زمستانی بود - فقط 80 کیلومتر (50 مایل) تا راکی کانادا است. این شهر به دلیل سالانه Calgary Stampede مشهور است ، رودوئه ای که در یک عرصه زین شکل برگزار می شود. Stampede بیش از صد سال پیش شروع شده و اکنون سالانه یک میلیون بازدید کننده را به خود جلب می کند. این شهر همچنین در بسیاری از گروههای راهپیمایی ، یک مرکز عالی هنرهای نمایشی و بسیاری از موزه های خوب قرار دارد.

9. هاییدا گوائی

هاییدا گوائیflickr / دیل سیمونسون

هاییدا گوائی یک مجمع الجزایر از جزایر منظره در ساحل شمالی بریتیش کلمبیا است . آنها قبلاً به عنوان جزایر ملکه شارلوت شناخته می شدند ، اما نام آنها تغییر یافت تا منعکس کننده جمعیت بزرگی از هاییدا باشد که روی آنها زندگی می کند. هاییدا گوائی از بیش از 150 جزیره تشکیل شده است که بزرگترین آنها گراهام و مورسبی است. هنر هایدا که با لایحه 20 دلار در کانادا نمایش داده می شود ، تکریم می شود و در قطب های توتمی نیز قابل مشاهده است. کوهنوردان ممکن است از پیاده روی 1-2 ساعته در میان جنگل در آنویل تریل لذت ببرند. هاییدا گوائی بهشت ماهیگیران ورزشی است. اگر محل اقامت شما دارای آشپزخانه است می توانید یک وعده غذایی با صدف تازه فرش شده تهیه کنید.

8. پارک ملی اقیانوس آرام

پارک ملی اقیانوس آرامفلیکر / کنی لویی

پارک ملی Pacific Rim بسیار بزرگ نیست ، فقط یک نوار نازک از زمین در جزیره ونکوور ، اما این بدان معنی نیست که از سایر خواهران بزرگش بسیار جذاب است. سواحل ناهموار آن که در آن می توانید استخرهای جزر و مدی را گشت و گذار کنید و یا امواج بزرگ را روی یک صفحه گشت و گذار سوار کنید (حتما لباس های خیس خود را برای این کار آورده اید). پیاده روی بزرگی در جنگل های قدیمی وجود دارد که در دنباله سواحل غربی در امتداد مسیر پیاده شده اند که قربانیان خراب کشتی برای رسیدن به ایمنی از آن استفاده می کردند. پارک ملی Pacific Rim همچنین مکانی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مردم Nuu-chah-nulth از طریق داستان گویی ، نمایش تعاملی و پیاده روی های تفسیری است.

7. پارک ملی کوهنوردی

پارک ملی کوه سواریویکی پدیا / نرم افزار آندریویو

پارک ملی کوهنوردی کوهنوردی در مانیتوبا بهترین مناطق سرزمین جنگلی و دژ را ترکیب می کند. فقط 3-1 / 2 ساعت در غرب وینیپگ ، می توانید نکات برجسته پارک را در چند ساعت مشاهده کنید ، اما چرا چند روز را در اینجا نگذرانید تا تمام تجربه های خود را تجربه کنید. این پارک 400 کیلومتر (250 مایل) مسیر پیاده روی دارد که برخی از آنها به کشور پشتی منتهی می شود. اسکی بازان متقابل کشور در زمستان از مسیرهای پیاده روی استفاده می کنند. مشاهده حیات وحش عالی است؛ ممکن است شاهد چرای بیزین بر روی دلفریب ها یا زوزه گرگ باشید. یا فقط می توانید از یکی از صندلی های قرمز رنگی که در اطراف پارک قرار دارد ، از مناظر بنشینید و لذت ببرید.

6. هتل های یافتن سوت

سوت

ویستلر یک شهر رفت و آمد مکرر در یک سال و فقط 125 کیلومتری شمال ونکوور است. سالانه بیش از دو میلیون نفر از ویستلر دیدن می کنند ، بنابراین می دانید که این عالی است. در زمستان مردم برای اسنوبورد و فعالیت های آلپی می آیند. در واقع ، ویستلر مکانی برای بسیاری از فعالیت های مرتبط با برف برای بازی های المپیک زمستانی ونکوور 2010 بود. در تابستان ، مردم برای دوچرخه سواری در کوهستان می آیند و مناظر اطراف این مکان زیبا را خیس می کنند. با این حال ، Whistler همه فعالیتهای در فضای باز نیست. هر پاییز ، میزبان یک جشنواره هنری است که هنرهای تجسمی و نمایشی و همچنین موسیقی را در بر می گیرد. این جشنواره از روز کارگر تا دسامبر برگزار می شود.

5. پارک ملی یوهو

پارک ملی یوهو

اگر منظره ای ناهموار برای تماشای آن وجود دارد ، به پارک ملی یووهو در راکی کانادایی غربی در بریتیش کلمبیا بروید. یوهو که در سال 1886 ساخته شد ، پر از کوههای بلند است ، با کوه كاتیرسیر با 3567 متر ارتفاع (11703 پا) بالاترین ارتفاع را دارد. در آبشارهای تاکاکاو ، یکی از مرتفع ترین در کانادا ، به عنوان آبشارهای کوهی در آن شرکت کنید. یوهو در واقع در قسمت قاره ای ، فعالیت های زیادی را برای کل خانواده ارائه می دهد. پیاده روی ، کمپینگ ، دوچرخه سواری ، شکار فسیل ، ماهیگیری و قایقرانی. در زمستان اسکی برفی و اسکی بین کشور وجود دارد. و مناظر زیبا ، بسیاری از آن ، مانند دریاچه زمرد با پل طبیعی خود.

4. پارک ملی جاسپر

جزیره Spirit در دریاچه Maligne ، پارک ملی جاسپر

بزرگترین پارک ملی کانادا ، پارک ملی جاسپر همچنین دومین بزرگ نگهبان آسمان تاریک جهان است. اینجاست که روشنایی و آلودگی محدود است ، بنابراین stargazers می توانند آسمان شب را در بهترین حالت خود مشاهده کنند. هر زمان زمان مناسبی برای تماشای آسمان است ، اما جاسپر در ماه اکتبر میزبان یک جشنواره آسمان شب است. اگر فعالیت های روزانه را ترجیح می دهید ، می توانید از طریق چمنزارهای آلپی کوهنوردی کنید ، یک دریاچه را بهم بزنید ، در چشمه های آب گرم یا دوچرخه کوهستان خیس کنید. در زمستان ، اسکی و برفی وجود دارد. پارک ملی جاسپر مکان مناسبی در غرب کانادا برای مشخص کردن حیوانات وحشی مانند خرس های سیاه و مایل به زرد (اگر خوش شانس باشید) ، بز کوهی ، گاو سرخ و گرگ است.

3. چرچیل هتل ها را پیدا کنید

خرس های قطبی

چرچیل ، یک شهر کوچک با کمتر از هزار روح ، بدون شک بزرگترین قرعه کشی توریستی در شمال مانیتوبا ، حداقل در طول پاییز است. این در حالی است که خرسهای قطبی به داخل کشور حرکت می کنند و نام مستعار چرچیل را "پایتخت خرس های قطبی جهان" می دهند. اکتبر و اوایل ماه نوامبر زمان خوبی برای سفر در این مهاجرت خرس قطبی است ، اما تورهای قایق در طول خلیج هادسون گردشگران را در تابستان به سمت آنها می برند. بعضی اوقات ، خرسها به شهرهایی می روند که در آن "زندان" می گذارند ، تا زمانی که دوباره آزاد شوند. ژوئیه و آگوست اوقات مشهور برای بازدید است ، زیرا این زمانی است که هزاران نهنگ بلغا در حال مهاجرت هستند.

2. ونکوور کجا بمانید در ونکوور

ونکوور

بزرگترین شهر بریتیش کلمبیا ، ونکوور ، یک شهر جهان وطنی در استان پایینی است. این بندر مهم ، این شهر به اقوام خود جوایز می دهد ، زیرا Chinatown بزرگترین آن در کانادا و دومین در آمریکای شمالی است. در حالی که در Chinatown هستید ، حتما به زیارتگاه جیمی هندریکس که در اینجا زندگی می کرد ، مراجعه کنید. استنلی پارک با فعالیتهای ساحلی و ساحلی خود ، امری ضروری است. اگر از ارتفاع نمی ترسید ، جرات عبور از پل تعلیق بالای 70 متر (230 فوت) Capilano ، محبوب ترین جاذبه گردشگری شهر را داشته باشید. موزه مردم شناسی دانشگاه بریتانیا کلمبیا مکان بسیار خوبی برای مشاهده قطب های توتم است.

بیشتر بخوانید: جاذبه های برتر گردشگری در ونکوور

1. پارک ملی Banff هتل ها را پیدا کنید

پارک ملی بانف ، کوه های راکی ، کانادا

قدیمی ترین پارک ملی کانادا ، بنف ، سرشار از مناظر بسیار جذاب است. در میان زیبایی های Rockies کانادا ، این پارک شامل چندین دریاچه زیبا ، از جمله دریاچه لوئیز ، گوهر پارک و دریاچه بسیار موریائی است. این پارک به عنوان یک مقصد گردشگری در طول سال ، سالانه سه میلیون بازدید کننده را به خود جلب می کند. آنها برای ورزش های زمستانی و پیاده روی و کمپینگ تابستانی می آیند. مکان مناسبی برای دیدن یخچال های طبیعی ، میادین یخی و حیات وحش از جمله گوزن ها ، گوزن ها ، گوزن و خرس است. شهر بانف با اقامتگاه ها و رستوران های زیادی در داخل پارک واقع شده است. برای دیدن مناظر خیره کننده می توانید یک گوندولا سوار شوید یا در چشمه های آب گرم خیس شوید

محمد اسدی بازدید : 337 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 19:16
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 24
  • بازدید ماه : 130
  • بازدید سال : 372
  • بازدید کلی : 8605
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی