loading...

بیلیط چارتر هواپیما

ماهیگیری در انتاریو برخی از بهترین ماهیگیری در کانادا است. دریاچه ها و رودخانه ها برای شناخته شده است انواع مختلف اردک ماهی، باس، اردکماهی (به صورت محلی در برخی از مناطق به عنوان jackfish شناخته می شود)، muskellunge (muskie)، قزل آلای دریاچه، و crappie . در دریاچه های بزرگ ، ماهی قزل آلا و ماهی سفید از نظر ماهیگیران نیز محبوب هستند.

دریاچه های از راه دور ، به ویژه در شمال و شمال غربی استان ، نوع ماهیگیری را ارائه می دهید که فقط می توانید در مورد آن آرزو کنید. برخی از این موارد فقط از طریق هوا قابل دسترسی هستند. اقامتگاههای تفریحی و اقامتگاههای تفریحی ماهیگیری ، با راهنماهایی و گاه اقامتگاههای مجلل ، کل تجربه را بسیار راحت و لذت بخش می کنند.

اقامتگاههای تفریحی از اقامتگاههای مخصوص پرواز ماهیگیری و پاسگاهها تا استراحتگاههای لوکس پنج ستاره با ماشین دسترسی دارند. استراحتگاههای پرواز ، سرویس دهی به هواپیماهای شناور ، بهترین ماهیگیری را ارائه می دهند ، اما می توانند هزینه بیشتری نسبت به مکانهای دسترسی به جاده داشته باشند.

ماهیگیری در انتاریو برخی از بهترین ماهیگیری در کانادا است. دریاچه ها و رودخانه ها برای شناخته شده است انواع مختلف اردک ماهی، باس، اردکماهی (به صورت محلی در برخی از مناطق به عنوان jackfish شناخته می شود)، muskellunge (muskie)، قزل آلای دریاچه، و crappie . در دریاچه های بزرگ ، ماهی قزل آلا و ماهی سفید از نظر ماهیگیران نیز محبوب هستند.

دریاچه های از راه دور ، به ویژه در شمال و شمال غربی استان ، نوع ماهیگیری را ارائه می دهید که فقط می توانید در مورد آن آرزو کنید. برخی از این موارد فقط از طریق هوا قابل دسترسی هستند. اقامتگاههای تفریحی و اقامتگاههای تفریحی ماهیگیری ، با راهنماهایی و گاه اقامتگاههای مجلل ، کل تجربه را بسیار راحت و لذت بخش می کنند.

اقامتگاههای تفریحی از اقامتگاههای مخصوص پرواز ماهیگیری و پاسگاهها تا استراحتگاههای لوکس پنج ستاره با ماشین دسترسی دارند. استراحتگاههای پرواز ، سرویس دهی به هواپیماهای شناور ، بهترین ماهیگیری را ارائه می دهند ، اما می توانند هزینه بیشتری نسبت به مکانهای دسترسی به جاده داشته باشند.

استراحتگاه های ماهیگیری به رانندگی راحتی و بدون هزینه پرواز راحتی دسترسی را فراهم می کنند ، اما ماهیگیری اغلب در همان سطح دریاچه های از راه دور نیست. در هر صورت، همیشه صادق نخواهد بود. همانطور که هر ماهیگیر می تواند تصدیق کند ، ماهیگیری می تواند بر اساس فصل ، روز و حتی با توجه به شرایط آب و هوایی متفاوت باشد. پیدا کردن تفرجگاه مناسب به سلیقه فردی بستگی دارد.

1. Totem Resorts: Totem Lodge و Yellowbird Lodge و Chalet در Sioux Narrows

توچال توتم در باریک Sioux | کپی رایت عکس: توچال توچال

برای لوکس بودن نهایی ، شما نمی توانید Totem Resorts را در دریاچه وودز در شمال غربی انتاریو شکست دهید. این تفرجگاه تمایز دریافت امتیاز 5 ستاره برای 15 سال متوالی را دارد.

توتم توچال دارای سه استراحت اصلی است که دو مورد آن ، Yellowbird Lodge و Chalet و Totem Lodge ، دارای خواص محرک هستند. هر دو اقامتگاه تفریحی بزرگی هستند که قادر به پذیرایی صدها مهمان در بین این دو هستند. با این وجود کابین ها به خوبی فاصله دارند ، همگی دارای آبشار هستند و فضای ناهار خوری زیادی و همچنین عرشه های بی نظیری در فضای باز برای حفظ حریم شخصی یا معاشرت وجود دارد.

توچال اصلی ، توتم الج با کابین های مدرن و کلیه امکانات مورد نیاز شما در زمین های بیکران قرار گرفته است. در کنار هم و در فاصله نزدیک پیاده روی ، Yellowbird Lodge ، کمی کوچکتر ، اما به همان اندازه چشمگیر است. هر دو خانه دارای وان های جکوزی ، حمام های مرمر ، شومینه های سنگی ، لوازم مدرن ، تلویزیون های صفحه بزرگ و پنجره های عظیم تصویر که دارای مناظر خیره کننده ای هستند.

Totem Lodge دارای ساحل زیبا و یک سکو شنا ، مناسب برای کسانی که کمتر علاقه مند به ماهیگیری هستند و علاقه بیشتری به کار بر روی برنزه خود دارند.

این اقامتگاه بسته های متنوعی را ارائه می دهد ، از کابین های خانه داری خصوصی گرفته تا برنامه های آمریکایی که شامل همه وعده های غذایی است. بسته های دیگر شامل دسترسی به قایق های ماهیگیری سطح بالای آنها به همراه خدمات راهنمایی و ناهار ساحلی است.

اتاقهای ناهار خوری متعدد دارای یک موضوع اقامتی سنتی بیابانی کانادا ، مبلمان چوبی و دکوراسیون به سبک کلبه هستند و همگی دارای پنجره های بی پایان برای منظره های زیبا از دریاچه هستند. برخلاف بسیاری از اقامتگاه های ماهیگیری که فقط مورد توجه مشتری های ماهیگیری قرار گرفته اند ، این رفت و آمد مکرر همه را از مجالس عروسی به تعطیلات خانوادگی می کشاند.

ماهیگیری در این منطقه در درجه اول شامل ولی ، باس ، کراپی ، پایک شمالی ، مشکی و قزل آلای دریاچه است. Lake of Woods بسیار زیاد است ، و داشتن راهنما قطعاً مفید است ، به خصوص برای افراد تازه وارد منطقه.

توتم توچال همچنین از ویلی پوینت الج ، یک قایق تفریحی در یک منطقه دور افتاده تر از دریاچه و همچنین کابین های خانگی مستقر در جزیره برای کسانی که می خواهند از این راه دور شوند ، بهره می برد. این یک عملیات خانوادگی است که از سال 1935 در تجارت آغاز شده است.

سایت رسمی: http://totemresorts.com/

2. کابین های کمپبل در لاک لا Croix

کابین های کمپبل در Lac La Croix | کپی رایت عکس: قانون لانا

Campbell's Cabins یک تفریحگاه ماهیگیری است که فقط با هواپیمای شناور از مینه سوتا یا کانادا می توان به آن سفر کرد. این تفرجگاه کاملاً در آستانه پارک استانی کوئیتو ، در آبهای مرزی کانادا و مینسوتا واقع شده است.

این تفرجگاه بسته کاملی را ارائه می دهد ، با کابین های مدرن و راحت که برای پذیرایی از گروه های بزرگ یا کوچک ، یک اتاق غذاخوری ، فروشگاه ، قایق ها ، راهنماها و هر آنچه که برای سفر ماهیگیری لازم دارید ، ارائه می دهد. کابین ها و دیگهای بخار (یک خانه اقامتی به سبک ساحلی) در اطراف اردوگاه پخش شده اند و تقریباً همه آنها آب نما هستند. دو کابین در جزایر قرار دارند. یکی فقط مسافتی کوتاه و مستقیم از اسکله های تفریحی ، و دیگری در یک منطقه خصوصی زیبا ، یک مایل شرقی اردوگاه ، به تنهایی حرکت می کند.

گونه های گرفتار شده در اینجا شامل walleye ، پایک شمالی ، قزل آلای دریاچه ، باس smallmouth و گریه می باشد. برای یک روز عالی در ماهیگیری ، راهنماهایی از استراحتگاه را استخدام کنید تا شما را برای یافتن نقاط داغ ، بیرون بیاورند ، راهنمای شما یک ناهار کامل ساحلی از ماهی های تازه پخته شده را نیز آماده می کند.

املاک توچال ، در لاک La Croix زیبا ، یک احساس از راه دور و ساکت دارد. مسیرهای پیاده روی از طریق درختان کاج قرمز بزرگ با رشد قدیمی ، کلیه کابین های سرزمین اصلی را به فروشگاه و منطقه ناهار خوری پیوند می دهد. این دریاچه خود دارای انواع جزایر زیبا و جنگلی با رشد قدیمی است. بیشتر کابین ها دارای دکوراسیون بسیار بیرونی هستند که دارای فضای داخلی چوب ، مبلمان کاج و عرشه است.

میهمانان پرواز می توانند از طریق کرین دریاچه ، مینه سوتا یا فورت فرانسیس ، انتاریو به اردوگاه دسترسی پیدا کنند . اردوگاه می تواند راهنمایی هایی در مورد چگونگی دستیابی به این مقصدها ارائه دهد. از آنجا که Campbell's Cabins در یکی از مناطق پرطرفدار قایق رانی قایقرانی در انتاریو و مینه سوتا قرار دارد ، آنها همچنین خدماتی را برای قایقرانی ، از جمله پروازها برای پرواز قایق رانی و پرواز و مسافرت به شما ارائه می دهند.

سایت رسمی: http://www.campbellscabins.com/

3. خانه کوه Chaudiere در رودخانه فرانسه

طلوع آفتاب در رودخانه فرانسه | کپی رایت عکس: قانون لانا

Chaudiere Lodge یک مجموعه تفریحی کوچک قایق در محیط زیبا از رودخانه فرانسه است. این منطقه به دلیل خطوط ساحلی در معرض گرانیت ، آب های شفاف ، کاج های برجسته و حیوانات وحشی فراوان مشهور است.

Chaudiere Lodge روی 17 هکتار ناهموار تنظیم شده است و در کابینهای راحت به سبک کانادا اقامتی را ارائه می دهد. این عملیات برای اولین بار در سال 1905 افتتاح شد ، و یک خانه اصلی تاریخی شامل کوه های ماهی تروفی ، صندلی های راحت و یک اتاق غذاخوری کامل با خدمات کرایه ای دلچسب و خوشمزه است. در حالی که ادعای شهرت به شهرت ماهیگیری مشکی است ، میهمانان می توانند از جمله دیگران ، والی ، باس و پیک شمالی را نیز بگیرند.

گنجانده شده در نرخ قایق تاریخی کوچک خود را با سرو سیر ، کامل با یک موتور قایق. مسیر حرکت به سمت مارینا حدود 5/5 ساعت با تورنتو فاصله دارد و این هتل برای انتخاب شما یک شاتل به مارینا می فرستد.

سایت رسمی: http://www.chaudierelodge.com/

4- الج اندرسون در جستجوی سیوکس

واللی ، الج اندرسون

Lodge اندرسون در قلب یکی از دریاچه های بزرگ ماهیگیری انتاریو ، لاک سئول قرار دارد. این دریاچه عظیم و اطراف آن به دلیل ماهیگیری خارق العاده شناخته شده است. اندرسون لج گزینه های ماهیگیری با خدمات کامل را فراهم می کند که منطقه را تحت پوشش خود قرار می دهد ، یک خانه اصلی و همچنین پاسگاه های پرواز دارد.

واللی ، باس ، پایک شمالی ، مشکی و ماهی قزل آلا در دریاچه مواردی هستند که احتمال ابتلا به آن بسیار خوب است. این اقامتگاه بسته های متنوعی را برای مدت زمان مختلف ارائه می دهد که شامل اجاره قایق ، سرویس کامل راهنمایی با ناهار ساحلی ، کابین خانه دار یا برنامه های غذایی کامل است.

کابین ها در اندازه های مختلفی برای میزبانی گروه های بزرگ یا کوچک قرار می گیرند. همه اینها دارای فضای داخلی کاج با سقف های طاق دار ، حمام های چهار تکه ، آشپزخانه ها و دکوراسیون های خوش طعم است. Lodge اندرسون با اتومبیل قابل دسترسی است و در نزدیکی Sioux Lookout در شمال غربی انتاریو واقع شده است.

5. باغ جزیره الج در دریاچه لیدی اویل

ماهیگیری صبح زود ، تمگامی | کپی رایت عکس: قانون لانا

دریاچه لیدی اویل یک دریاچه بکر در منطقه تماگامی انتاریو است که به ویژه برای وولای اندازه هیولا شناخته شده است . یکی از بهترین راهها برای تجربه ماهیگیری در این دریاچه و یافتن ماهی ، اقامت در Garden Island Lodge است.

این هتل با هواپیمای قایق یا شناور قابل دسترسی است و در حدود 25 مایل از راه اندازی در Mowat Landing فاصله دارد. وانت گنجانده شده است. قایق یا اجاره خود را بیاورید. Lund Rebel 1650 با جدیدترین تجهیزات دنده از جمله یاب ماهی ، صندلی راحت ، چاههای زنده و موتورهای 25 یا 30 اسب بخار مجهز شده است.

مطمئن نیستید که در این دریاچه عظیم کجا بروید؟ نگران نباشید ، اقامتگاه نقشه هایی را در اختیار شما قرار می دهد که مکان های گرم ماهیگیری برجسته یا حتی بهتر ، یک راهنما را استخدام کنید.

آبهای شفاف مورد حمایت تپه های پوشیده از کاج سفید و جزایر کوچک و دوست داشتنی زمینه های دیدنی و جذاب شما را به عنوان دره های فوق الذکر و همچنین پیک های شمالی و باس کوچک کوچک ایجاد می کند. دریاچه لیدی اویلین بزرگ است (31.5 مایل طول و 15.5 مایل در وسیع ترین نقطه آن) ، و وزش باد از جنوب غربی می تواند گاهی اوقات یک چالش باشد.

اسکان در کابین ها است ، بعضی از آنها از سیاهههای مربوط ساخته شده است که تجربه بیابانهای بی نظیر کانادا را نشان می دهد. اگرچه ماهیگیری در اینجا اصلی ترین تعقیب است ، اما کمبود کارهای دیگری وجود ندارد. گشت و گذارها می توانند شامل پیاده روی به بالای کوه افرا ، دومین قله مرتفع در انتاریو یا سفرهای یک روزه به یکی از سواحل بسیار اطراف دریاچه شوند. اگر ترجیح می دهید به خانه نزدیکتر باشید ، یک تخته شنا دارای یک قایق شنا که جلوی آن لنگر انداخته شده است تا کمی سرگرم کننده باشد.

سایت رسمی: http://www.garden-island.com/

6. Crane's Lochaven Wildland Lodge در رودخانه فرانسه

مایکل قانون با یک والی در رودخانه فرانسه | کپی رایت عکس: قانون لانا

Crane's Lochaven Lodge یک تفریحگاه ماهیگیری در قایق است که در جزیره ای در رودخانه فرانسه واقع شده است. مناظر در اینجا دیدنی و جذاب است و کابین های ساحلی کنار دریا ، از پنجره های تصویری و عرشه های گسترده استفاده می کنند.

برای روزی که شما را بر روی ماهی قرار خواهد داد ، یک قایق استخدام کنید و راهنمایی کنید و سپس یک ناهار شگفت انگیز ساحلی را در یک پاسگاه از راه دور آماده کنید. ماهی های یافت شده در این منطقه عبارتند از: واللی ، باس smallmouth ، پیک شمالی و مشکی.

کابین ها راحت هستند ، با فضای داخلی چوبی ساده و مجهز به مبلمان اولیه و هر آنچه را که لازم دارید. قایق ها ، وعده های غذایی ، گاز ، یخ ، طعمه و بسیاری موارد دیگر همه در نرخ روزانه شما گنجانده شده است.

سایت رسمی: http://craneslochavenlodge.com/

7. Cat Island Lodge در Ear Falls

باس Smallmouth | کپی رایت عکس: قانون لانا

Cat Island Lodge در منطقه ای دور افتاده از شمال غربی انتاریو ، در جنگل کرانه ای قرار دارد. ماهیگیری در این منطقه عالی است ، مشکلی برای جلب Walley ، باس smallmouth ، پایک شمالی یا ماهی قزل آلا در دریاچه نخواهید داشت.

Cat Island Lodge یک خانه ماهیگیری با پرواز است که دارای کابینهای اساسی به سبک چوبی و یک اتاق غذاخوری سنتی به سبک پرتوی باز است. این تفرجگاه دارای نه کابین است و بسته های آن شامل پروازهای دور پرواز از طریق هواپیمای شناور از رد دریاچه یا Ear Falls است . کابین ها با سرویس خدمتکار ، غذا ، قایق ، موتور ، گاز و طعمه همراه هستند. راهنماهای ماهیگیری اختیاری است ، اما حداقل در ابتدا توصیه می شود تا زمانی که با منطقه آشنا شوید.

سایت رسمی: https://exc-adventures.com/

8. الج ها شناور Lac Seul

واللی در لاک سول | کپی رایت عکس: قانون لانا

صدها و صدها مایل خط ساحلی در یک دریاچه آبگرفته محیطی ایده آل برای ماهی ها است. آنگلرها در درجه اول برای والی به این دریاچه می آیند ، که نه تنها فراوان بلکه بزرگ هستند. منطقه لاک سئول دیدنی و جذاب است ، با خطوط ساحلی کاج کاج ، جزایر بی شماری و حیوانات وحشی فراوان.

لاک سول ، در شمال درایتدن ، در منطقه ای بیکران قرار دارد و یکی از بهترین راه ها برای بیرون رفتن از ماهی و اقامت در محل هنگام گاز گرفتن ، اجاره یک قایق خانه است. این مفهوم برای اولین بار توسط Lac Seul Floating Lodges پیشگام شد.

آنها یازده خانه "شناور" را ارائه می دهند که همه چیزهایی را که ممکن است مورد نیاز شما باشد فراهم می کند. قایق های کاملاً مجهز به آشپزخانه ، حمام ، کباب و ژنراتور برای برق مجهز شده اند و آنها را به خانه ای کامل روی آب تبدیل می کنند. آفتاب های نمایش داده شده به شما امکان می دهند غروب خورشید را تماشا کرده و از بروز اشکالات خودداری کنید.

در حالی که این یک تجربه اقامتگاه سنتی ماهیگیری نیست ، قطعاً یک تجربه منحصر به فرد است و می تواند یک گزینه عالی ، مقرون به صرفه برای خانواده ها یا گروه ها باشد.

کلیه اجاره ها با قایق ماهیگیری خود ، یک آلومارین 4.8 متری با صندلی های عقب همراه است. توجه داشته باشید که قایق ها با موتور همراه نیستند اما می توانید موتور 20 اسب بخاری را اجاره کنید و یا خود را تا 35 اسب بخار بیاورید. شما باید تمام مواد غذایی و ملزومات خود را بیاورید ، بنابراین قبل از ترک خانه انبار کنید.

9. اردوگاه های هالی

مایکل قانون با نوک شمالی | کپی رایت عکس: قانون لانا

تصور کنید یک قطعه آب به طول 35 مایل در طول آب جمع شده از ماهی است و هیچ قایق دیگری در اطراف آن نیست. این تجربه ای است که شما در کمپهای هالی دارید. این رودخانه واقع در رودخانه انگلیسی و زیبا و از راه دور در شمال شرقی انتاریو واقع شده است.

ماهیگیری برای والی در اینجا افسانه ای است. ماهی ها بزرگ و فراوان هستند. به طور مرتب برای لانکرهای 28 اینچی روی خط خود آماده شوید. همچنین ، اگر میله خود را با یک میله 40 اینچی شمالی خم کنید ، تعجب نکنید.

بعد از یک روز عالی در آب ، قبل از رفتن به خانه به استراحت بپردازید تا قصه های ماهی را تعویض کنید و از یک غذای خانگی لذت ببرید.

کمپ های هالی در سه خانه ی لوکس خود و 12 کابین پاسگاه انواع بسته های ماهیگیری را دارد. دسترسی از طریق هواپیمای شناور از پایگاه هوایی میناکی یا از طریق قایق که از جاده Caribou Landing شروع می شود.

محمد اسدی بازدید : 425 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 19:14
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 360
  • بازدید کلی : 8593
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی