loading...

بیلیط چارتر هواپیما

آنگویای کاملاً بی عیب و نقص هنوز هم یک بهشت گرمسیری نسبتاً دست نخورده و بدون توسعه تجاری زیاد است و آن را به مقصدی شگفت انگیز در دریای کارائیب برای عکسبرداری به سبک جزایر خالی از سکنه تبدیل کرده است. آنگویلا محل سکونت 33 ساحل شنی ماسه سفید است که اطراف آن را دریایی آرام ، شفاف و آبی-الکتریکی احاطه کرده است که برای درخشش به فیلترهای رسانه های اجتماعی احتیاج ندارند. در اینجا بهترین مکانها در آنگویلا برای عکاسی وجود دارد:

آنگویای کاملاً بی عیب و نقص هنوز هم یک بهشت گرمسیری نسبتاً دست نخورده و بدون توسعه تجاری زیاد است و آن را به مقصدی شگفت انگیز در دریای کارائیب برای عکسبرداری به سبک جزایر خالی از سکنه تبدیل کرده است. آنگویلا محل سکونت 33 ساحل شنی ماسه سفید است که اطراف آن را دریایی آرام ، شفاف و آبی-الکتریکی احاطه کرده است که برای درخشش به فیلترهای رسانه های اجتماعی احتیاج ندارند. در اینجا بهترین مکانها در آنگویلا برای عکاسی وجود دارد:

1. ساحل شرق خلیج Shoal

نخل های نارگیل روی ساحل Shoal Bay East آویزان شده اند

رنگ آب در ساحل Shoal Bay East کاملاً خیره کننده است با ترکیبی از آبی فیروزه ای و عمیق اقیانوس که در کنار آسمان آبی صاف و کف دستهای تاب خورده درست در لبه آب قرار گرفته است. خواه بخواهید از یک شخص یا فقط از چشم انداز عکس بگیرید ، نخل ها نقطه کانونی بسیار خوبی را در دریای آبی ایجاد می کنند در جایی که برخی بهترین ساحل آنگویلا می دانند. همچنین با استفاده از باغ های مرجانی که در خارج از مرز هستند ، برای غواصی نیز مناسب است.

محل اقامت: استراحتگاه های دارای رتبه برتر در آنگویلا

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری دارای رتبه برتر در آنگویلا

2. ساحل Sandy Ground

غرق شدن کشتی در ساحل Sandy Ground

با یک کشتی خراب شده که به آرامی در یک انتهای آن زنگ می زند ، سندی گراوند بیچ یک عکس عالی می گیرد. این کشتی نقطه کانونی در زمینه فوم فیروزه ای و ماسه طلا دارد. این ساحل یکی از محبوب ترین ها در آنگویلا است و در کنار آن تعدادی رستوران پیدا خواهید کرد که غالباً موسیقی زنده دارند.

3. خلیج بارنز

قایق در ساحل شن زیبا در خلیج بارنز

یک ساحل ماسه ای سفید شکر گسترده با دریای فیروزه ای تیره در خلیج بارنز ، که یکی از برترین سواحل آنگویلا است ، دیدار می کند. تعدادی از هتل های مجلل در امتداد این ماسه زیبا و به طول نیم مایل قرار گرفته اند ، از جمله هتل های چهار فصل جذاب Residences و Residences Anguilla .

4. خلیج میدز

مید خلیج

زاویه دیگری را بگیرید و وارد آب فوق العاده کم عمق و تقریباً سبز رنگ Meads Bay شوید تا دوربین خود را به سمت ساحل هدایت کنید مانند عکاس در این عکس.

مید خلیج یکی از محبوب ترین سواحل در انتهای غربی آنگویلا است. ساحل ماسه سفید در اینجا 1.5 کیلومتر طول می کشد و در حالی که برای شروع آب کم عمق است ، در نهایت برای شنا عمیق می شود.

5. خلیج کوچک

شلیک هوایی Little Bay

Little Bay که فقط با قایق یا از طریق صخره کوه صخره ای قابل دسترسی است ، یکی دیگر از عالی ترین سواحل آنگویلا است. ساحل ماسه سفید کوچک اما خیره کننده است ، با آب لاجوردی شفافی که در کنار شنهای سفید قرار دارد و همه آن را صخره های سخت گرفته احاطه کرده اند. بیشتر مردم در سفر یک روزه با قایق از خلیج کروکوس بازدید می کنند.

6. ساحل خلیج Rendezvous

Rendezvous Bay Beach

Rendezvous Bay Beach که چند مایل در حال دویدن است ، یکی دیگر از مناطق زیبا و شگفت انگیز شن و ماسه سفید و دریای آبی شفاف است که توسط نخل های نارگیل قاب گرفته است. این ساحل مورد علاقه خانواده های دارای بچه های کوچک است ، زیرا آب در اینجا آرام و کم عمق است. از خلیج Rendezvous به آن طرف اقیانوس نگاه کنید و جزیره Saint Martin را مشاهده خواهید کرد.

7. جزیره گلابی خاردار

جزیره گلابی خاردار

با یک قایق به جزیره خاردار گلابی بروید و تصویر آن را در اینجا ببینید و یک روز را در غواصی یا غواصی در آب زلال و صخره های اطراف آن بگذرانید. این جزیره مسکونی نیست ، بنابراین شما باید در یک سفر یک روزه بازدید کنید ، که معمولاً شامل ناهار و زمان برای خنک شدن روی شن و ماسه نیز در اینجا است. سفرهای به خاردار از اسکله Sandy Ground حرکت می کند.

8. خلیج روزهای ماه

Maundays Bay، آنگویلا | tiarescott / عکس اصلاح شده است

خلیج Maundays با تصویر کامل ، یک خط ساحلی کوچک ، هلالی شکل ، ماسه سفید و مایل به آبی فیروزه ای است. فقط دو هتل در نزدیکی این ساحل وجود دارد ، هتل لوکس Belmond Cap Juluca در ساحل و ویلاهایی در Sheriva که به همان اندازه دزدگیر ، اما کوچکتر هستند ، و فقط یک اتومبیل گلف کوتاه از ماسه ها فاصله دارد.

9. خلیج کاو

خلیج کوو

Cove Bay Beach هنوز توسعه نیافته است و فقط یک رستوران به نام Smokey's دارد که غذاهای لذیذ لذیذ را طبخ می کند. این ساحل در انتهای غربی آنگویلا قرار دارد و برای پیاده روی غروب آفتاب بسیار زیبا است. همچنین اسنورکلینگ و شنای خوبی دارد و حتی ممکن است این نقطه زیبا را برای خود داشته باشید.

10. بندر جزیره

بندر جزیره

نسل های زیادی است که خانواده های آنگویلی در بندر جزیره ، در ضلع شرقی جزیره ، ماهیگیری می کنند. و این دهکده جذاب ماهیگیری مکانی عالی برای احساس زندگی محلی است. چند رستوران محلی با غذاهای خوشمزه برای امتحان وجود دارد ، و شما همچنین می توانید یک بعد از ظهر را نشسته در اطراف تماشا کنید و روز را با آرامش سرگرم کنید.

11. جزیره شنی

جزیره شنی ، آنگویلا

در ساحل آنگویلا ، جزیره سندی مکانی عالی برای گذراندن روز فقط برای خنک شدن در ساحل ماسه سفید است. شنا در دریای آرام آبی ؛ و شاید گرفتن ناهار در تنها مرکز جزیره ، یک رستوران. نمی توانید شب را اینجا بگذرانید ، اما می توانید روز را با کشتی کشتی از Sandy Ground پشت سر بگذارید.

12. خلیج ساوانا

نمای هوایی از خلیج ساوانا

در سمت شرقی آنگویلا ، خلیج ساوانا مکانی زیبا برای فرار است. کمترین کشش تجاری شن و ماسه آنگویلا ، مناسب برای یک روز آرام پیاده روی در ساحل است شنا كردن؛ و گرفتن ناهار در تنها رستوران اینجا ، Nat.

13. تجارت MV

پناهگاه هایی که در لاشه هواپیمای MV مخفی شده اند

برخی از بهترین مکانهای آنگویلا برای عکاسی در زیر دریا یافت می شوند. طی قرن ها بسیاری از کشتی ها در سواحل آنگویلا خراب شده اند و MV Commerce ، تصویر بالا ، یکی است. شما می توانید در یک سفر غواصی اسکلت زنگ زده و ساکنان ماهی آن را - مانند این قایقهای مخفی شده در خانه چرخ کشتی - کاوش و عکس بگیرید

محمد اسدی بازدید : 277 سه شنبه 25 شهريور 1399 زمان : 12:46
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 385
  • بازدید کلی : 8618
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی