loading...

بیلیط چارتر هواپیما

بازل هم یک شهر قدیمی تاریخی و هم یک منطقه فوق العاده مدرن تجاری مرکزی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. این شهر سوئیس واقع در رودخانه راین واقع در مرزهای فرانسه و آلمان واقع شده است. آنقدر به مرز فرانسه نزدیک است که ترمینال فرودگاه این شهر یک خروجی دارد که به شما اجازه می دهد تا به خارج از فرانسه بروید.

بسیاری از هتل های این شهر در منطقه مسی واقع شده اند و مجموعه عظیم کنگره بازل و مرکز نمایشگاه بازل را احاطه کرده اند . همچنین تعداد زیادی هتل در آلستاد بازل یا شهر قدیمی ، منطقه تاریخی مجاور راین وجود دارد. موارد بیشتر را می توان در منطقه سنت آلبان نزدیک ایستگاه اصلی بازل SBB یافت.

همه میهمانان هتل بازل BaselCard دریافت می کنند که مجموعه ای از مزایا را در اختیار شما قرار می دهد. اولین مورد استفاده رایگان از سیستم حمل و نقل عمومی شهر ، از جمله اتوبوس فرودگاه است. دارندگان کارت همچنین 50 درصد تخفیف در پذیرش موزه و تخفیف در تورهای شهری ، اجاره دوچرخه و سایر فعالیت های گردشگری دریافت می کنند. همچنین در 26 نقطه اتصال در سطح شهر Wi-Fi عمومی رایگان دریافت می کنید.

بازل هم یک شهر قدیمی تاریخی و هم یک منطقه فوق العاده مدرن تجاری مرکزی را به بازدید کنندگان ارائه می دهد. این شهر سوئیس واقع در رودخانه راین واقع در مرزهای فرانسه و آلمان واقع شده است. آنقدر به مرز فرانسه نزدیک است که ترمینال فرودگاه این شهر یک خروجی دارد که به شما اجازه می دهد تا به خارج از فرانسه بروید.

بسیاری از هتل های این شهر در منطقه مسی واقع شده اند و مجموعه عظیم کنگره بازل و مرکز نمایشگاه بازل را احاطه کرده اند . همچنین تعداد زیادی هتل در آلستاد بازل یا شهر قدیمی ، منطقه تاریخی مجاور راین وجود دارد. موارد بیشتر را می توان در منطقه سنت آلبان نزدیک ایستگاه اصلی بازل SBB یافت.

همه میهمانان هتل بازل BaselCard دریافت می کنند که مجموعه ای از مزایا را در اختیار شما قرار می دهد. اولین مورد استفاده رایگان از سیستم حمل و نقل عمومی شهر ، از جمله اتوبوس فرودگاه است. دارندگان کارت همچنین 50 درصد تخفیف در پذیرش موزه و تخفیف در تورهای شهری ، اجاره دوچرخه و سایر فعالیت های گردشگری دریافت می کنند. همچنین در 26 نقطه اتصال در سطح شهر Wi-Fi عمومی رایگان دریافت می کنید.

1. Grand Hotel Les Trois Rois

منبع عکس: Grand Hotel Les Trois Rois

Grand Hotel Les Trois Rois نه تنها بهترین هتل بازل ، یکی از بهترین هتل های جهان محسوب می شود . برای سال 2020 ، توسط راهنمای Gault-Millau (مشابه میشلن) به عنوان برترین هتل جهان رای داده شد. این هتل همچنین یکی از قدیمی ترین هتل های جهان است که با همین نام به طور مداوم فعالیت می کند و اولین بار در سال 1681 به عنوان کاروانسرا افتتاح شد.

تاریخ بنای فعلی به 19 برگشت هفتم قرن، و از آن است که بهترین محل در شهرستان ، راست بر روی بانک از راین در ابتدا پل شهرستان (به نام پل میانه).

اتاق ها و سوئیت ها (و فضاهای عمومی) از جنبه ای باشکوه ، لوکس و تاریخی برخوردار هستند ، در حالی که خدمات گرم و شخصی است. این مکان مناسب برای زوج هایی است که به دنبال یک تفریح عاشقانه هستند.

در Les Trois Rois همچنین یکی از رستوران های بزرگ جهان ، Cheval Blanc با امتیاز سه ستاره میشلن واقع شده است. همچنین Brasserie معمولی تر و یک رستوران معروف ایتالیایی به نام Chez Donati وجود دارد.

2. هتل Krafft بازل

منبع عکس: هتل Krafft بازل

این هتل لوکس و دوست داشتنی حیوانات خانگی درست در ساحل راین و در منطقه کلاینبزل شهر واقع شده است. Kleinbasel منطقه ای در حاشیه راین روبروی شهر قدیمی (معروف به گروسباسل) است.

بعضی از اتاق ها و سوئیت ها چشم اندازهای دیدنی رودخانه (بعضی حتی دارای بالکن) هستند و موقعیت آن در آن سوی رودخانه از منطقه شهر قدیمی ، منظره کتاب داستان شهر قرون وسطایی را به شما می دهد.

Krafft دارای یک رستوران عالی با چشم انداز عالی رودخانه و یک تراس بزرگ تابستانی است. این منو روی محصولات محلی تهیه شده است که بیشتر آنها را خود سرآشپز خریداری می کند. امکانات مهمان اضافه شده شامل دوچرخه وام گیرنده قابل حمل تاشو ، قابل حمل برای گشت و گذار در شهر و Wi-Fi رایگان در اتاق است.

هتل دارای یک ماهواره ماهواره ای است ، Consum Residence by Krafft Basel ، واقع در آن سوی خیابان. این یک هتل با طراحی بوتیک است و دارای اتاق ها و استودیوهای بسیار مدرن ، متمرکز بر طراحی ، با کلیه خدمات هتل اصلی است.

محل اقامت: هتل Krafft بازل

بهترین هتل های میان رده بازل

بازل دارای تعداد بسیار زیادی از هتل های میان رده است. این هتل ها هم از میهمانان تجاری و هم اوقات فراغت پذیرایی می کنند و مجموعه ای چشمگیر از امکانات و خدمات همراه با موقعیت های مناسب و قیمت مناسب را ارائه می دهند.

1. هتل پولمن بازل اروپا

منبع عکس: هتل پولمن بازل اروپا

این هتل تجاری / تفریحی ، بخشی از Accor ، شما را در مرکز منطقه Kleinbasel نزدیک به همه جا قرار می دهد. آن در Clarastrasse است ، در فاصله دو دقیقه ای از مرکز کنگره بازل در یک جهت و 5 دقیقه پیاده روی از راین و هسته تاریخی شهر در جهت دیگر.

وقتی گرسنه می شوید ، دو رستوران در Pullman وجود دارد ، یک بیسترو معمولی به نام Bistro Europe و یک گزینه غذای خوب ، Les 4 Saisons ، با منوی تغییر فصلی. برای کار کردن در وعده های غذایی ، یک سالن ورزشی جمع و جور مشرف به باغ وجود دارد.

جدا از اینکه در خیابانی مملو از مغازه ها ، رستوران ها و کافه ها باشد ، درست در کنار کوپ سوپرمارکت ، یک سوپرمارکت و فروشگاه بزرگ Target مانند ، مناسب برای چیدن چیزهایی است که ممکن است در خانه فراموش کرده باشید. این هتل همچنین دارای پارکینگ مخصوص پارکینگ مخصوص مهمانانی است که با ماشین وارد می شوند.

محل اقامت: هتل پولمن بازل اروپا

2. سویسوتل لو پلازا بازل

منبع عکس: Swissotel Le Plaza Basel

Swissotel واقع در Messeplatz ، درست روبروی مرکز کنگره است . این یک ملک شیک و مدرن است که اندکی تجربه تجملاتی نسبت به رقبای با قیمت مشابه دارد. اگر برای یک رویداد بازدید می کنید ، مکان ایده آل است ، زیرا حدود پنج قدم از ورودی مرکز نمایشگاه فاصله دارد.

اتاق ها و سوئیت ها با طراحی کاربردی بسیار مدرن هستند. آنها دارای مناطق کاری بزرگ و تلویزیون های صفحه تخت هستند. مجموعه ها دارای وان های جکوزی و سایر موارد لوکس هستند.

Grill25 تنها گزینه ناهار خوری هتل است. این بسیار شگفت آور است ، با منویی که فقط از محصولات محلی استفاده می کند.

Swissotel همچنین دارای یک سالن ورزشی بزرگ Purovel Sport با اتاق بخار مجاور و سونا خشک است. وای فای داخل اتاق و بوفه صبحانه گسترده روزانه رایگان است.

مانند سایر Swissotels ، تمرکز بر سلامتی و نشاط است . در اتاق حصیرهای یوگا وجود دارد و هتل یک نقشه کامل از مسیرهای محلی و مسیرهای دویدن را ارائه می دهد. حتی یک مرکز آبگرم کوچک و فقط با قرار ملاقات ها وجود دارد که می تواند از روش های آیورودا و ماساژ استفاده کند.

محل اقامت: Swissotel Le Plaza Basel

3. هتل رادیسون بلو ، بازل

منبع عکس: هتل رادیسون بلو ، بازل

Radisson Blu Basel واقع در نزدیکی ایستگاه قطار و با یک پیاده روی از خرید Freie Strasse (منطقه فروشگاه های لوکس شهر) ، یک انتخاب عالی برای بازدید کنندگان بازل است.

این هتل جدید است و اتاق ها و سوئیت ها از امکانات مدرنی همچون درگاه شارژ USB کنار تخت و Wi-Fi پرسرعت رایگان برخوردار هستند. برای مسافران انفرادی که سبک و امکانات می خواهند اما فضای زیادی نیاز ندارند ، اتاق های مجلل کوچک (14 متر مربع) هتل یک انتخاب عالی است. Radisson Blu همچنین دارای سوئیت های کوچک ، سوئیت ها و اتاق های بزرگ خانوادگی است که می تواند چهار نفر را به راحتی در خود جای دهد.

Radisson Blu که برای شهر نادر است ، دارای یک استخر سرپوشیده است . مهمانان می توانند از سونا خشک و اتاق بخار لذت ببرند. می توانید در یک اتاق کوچک تمرین کنید. یک مرکز آبگرم کوچک نیز وجود دارد که مجموعه ای از گزینه های درمان و ماساژ را ارائه می دهد.

وقتی گرسنه می شوید ، رستوران Filini ، یکی از محبوب ترین مکانهای ایتالیایی در این شهر وجود دارد.

محل اقامت: هتل Radisson Blu ، بازل

4. هتل GAIA

منبع عکس: هتل GAIA

این هتل میان رده درست در Centralbahnstrasse ، یکی از خیابانهای اصلی بازل است. هتل مستقیماً روبروی ایستگاه قطار قرار دارد و دسترسی به آن را آسان می کند. تمام خطوط تراموا در خارج متوقف می شوند ، بنابراین برای گشت و گذار در شهر و کل منطقه نیز مناسب است.

اتاق ها دارای طراحی کلاسیک با امکانات مدرن هستند. تلویزیون ماهواره ای ، تلویزیون صفحه تخت و برخی اتاق ها دارای آشپزخانه می باشد. صبحانه در GAIA ، وای فای داخل اتاق و نوشیدنی های ارگانیک موجود در مینی بار نیز رایگان است.

این هتل مأموریت دارد تا به هتلی بدون زباله تبدیل شود . از تفاله قهوه توسط یک گروه شهری برای پرورش قارچ استفاده می شود. نان بیات برای فیلها به باغ وحش بازل ارسال می شود ، زباله های آلی کمپوست می شوند ، صابون تخته ای به صورت تجاری بازیافت می شود و تمام محصولات تمیز کننده استفاده شده غیر سمی هستند.

محل اقامت: هتل GAIA

5-استادیوم اشتاینن شانزه

منبع عکس: Steinenschanze Stadthotel

این هتل دارای بالاترین رتبه محبوب است زیرا ارزش بسیار خوبی برای پول دارد. این ارزش با مکانی مناسب ، مرکزی و اقامتگاههای مدرن و راحت همراه است. این شهر در مجاورت منطقه قدیمی شهر قرار دارد و آن را به بیشتر جاذبه های گردشگری شهر نزدیک می کند .

Steinenschanze باغ زیبایی دارد که بعد از گشت و گذار در بازل مکان بسیار خوبی برای استراحت است. صبحانه یک تجربه مفید ، عمدتا ارگانیک است که دارای گزینه های زیادی برای گیاهان و گیاهان و گلوتن است. صبحانه در بعضی از اتاق ها یا به صورت a la carte موجود می باشد. حتی یک سرویس کروسان و قهوه فوق العاده زودرس (4 صبح) برای افراد بیدار یا کسانی که پروازهای اولیه دارند نیز وجود دارد.

همه این دلایل برای بازدید کافی است ، اما مهمانان همچنین باید بدانند که هتل متعلق به یک سازمان خیریه محلی است. درآمد حاصل از هتل از خدمات اجتماعی و مشاوره برای شهروندان بازل در شرایط دشوار پشتیبانی می کند.

محل اقامت: Steinenschanze Stadthotel

6. Teufelhof بازل

منبع عکس: Der Teufelhof Basel

Der Teufelhof یک هتل بوتیک تاریخی است که در منطقه آلستاد یا شهر قدیمی واقع شده است. ساخته شده از دو 18 هفتم قرن خانه متصل به هم، این هتل بازل دارای 33 اتاق و سوئیت است و به دو مفهوم تقسیم می شود: اگر چه در یک ساختمان کلاسیک قرار دارد، برخی از اتاق ایجاد یک هتل هنر، این اتاق گالری Hotel تمام باید بسیار فضای داخلی مدرن با احساس گالری هنری. اتاق های دیگر سبک تاریخی و کلاسیک دارند ، مانند اینکه شما در یک نقاشی زندگی می کنید. اینها بخشی از مفهوم Art Hotel محسوب می شوند.

همه اتاق ها از جمله مبلمان سفارشی ساخته شده در ایتالیا و صندلی های راحتی Eames دارای مبلمان کاملاً طراح و شیک هستند . شما روی تشک های Wohnbedarf ساخت سوئیس با تشک و بالش روبوستا می خوابید.

Der Teufelhof فراتر از یک هتل ، یک مجتمع فرهنگی با دو رستوران (یکی با ستاره میشلن ) ، یک سالن تئاتر و سالن قهوه است. این تئاتر طیف گسترده ای از نمایش های فرهنگی از جمله موسیقی و نمایش رقص و سایر نمایش ها را ارائه می دهد. Teufelhof از مهمانان می خواهد که یک تجربه فرهنگی منسجم داشته باشند تا "به عنوان گفته شده" در هتل "شریک سفر مشترک کشف" باشند. یک اقامت شامل همه این دنیاهای مختلف است: ناهار خوری خوب ، هنر ، مکان های اقامتی و تئاتر.

7. شهر نووتل بازل

منبع عکس: Novotel Basel City

یکی دیگر از هتل های دوستانه حیوانات اهلی در بازل ، هتل نووتل بازل سیتی یک گزینه میان رده تمیز و مدرن با استاندارد و معمول کیفیت و خدمات مارک نووتل است.

اتاق ها دارای Wi-Fi رایگان هستند. دستگاه نسپرسو؛ و یک صفحه تخت LED 42 اینچ ، تلویزیون ماهواره ای و طیف وسیعی از کانال های بین المللی (و پولی). اقامت شما با جزئیات لوکس مانند روپوش و پاپوش های مخمل خواب دار تقویت می شود. GOURMETBAR نوشیدنی مدرن نووتل است.

هتل مناسب خانواده تا به منطقه بازی کودک، و هتل فعالیت های خانواده را سازماندهی کرده است و می تواند خدمات نگهداری از کودکان فراهم می کند. دو کودک در کنار پدر و مادر در یک اتاق رایگان اقامت دارند و اتاق های خانوادگی با یک تخت به اندازه یک ملکه و یک تختخواب مبل در دسترس است.



8. هتل طراحی و سبک زندگی Nomad

منبع عکس: Nomad Design & Lifestyle Hotel

این هتل با طراحی بسیار شیک و مناسب حیوانات خانگی در منطقه Vorstaedte ، نه چندان دور از راین است.

اتاق های عشایر به دو سبک ارائه می شوند: اتاق های کلوپ شهری با بتنی در معرض و تزئینات چوب بلوط گرم و گرم ، فضای بیشتری دارند. اتاق های طراحی دارای فرشهای سفارشی و مبلمان چرمی هستند. هر دو سبک اتاق بسیار زیبا هستند. اتاق های Urban Club کمی زیبا تر و گران ترند ، همچنین امکان دسترسی به کتابخانه Club (سالن اجتماعات اجرایی هتل) را دارند. همچنین یک مجموعه بسیار جالب Penthouse نیز وجود دارد.

Nomad با استودیوی تناسب اندام و سونا خشک فنلاندی از سلامتی پشتیبانی می کند . در صورت درخواست ، هتل می تواند مربیان و ماساژهای شخصی را ترتیب دهد. علاقه مندان به فوتبال می خواهند بسته VIP هتل Basel 1893 VIP را که شامل محل اقامت و یک تجربه VIP در یک مسابقه FCB است ، بررسی کنند.

رستوران مدرن Nomad Eater یک رستوران در محل است که صبحانه ، ناهار و شام را با منوی گسترده ای سرو می کند که از 11:30 صبح تا 11 شب در دسترس است. آنها یک میان وعده عالی یکشنبه و یک شب کره ای بسیار محبوب (با مهمان و محلی) با غذا و موسیقی کره ای انجام می دهند.

9. هتل Spalentor بازل

منبع عکس: هتل Spalentor بازل

یکی دیگر از هتل هایی که به طور مداوم از میهمانان امتیازات بالایی کسب می کند ، هتل Spalentor در قلب شهر قدیمی بازل قرار دارد . کلمه Spalentor اشاره به یکی از سه باقی مانده برج دروازه از شهرستان را 15 هفتم دیوار شهر قرن. 40 اتاق و سوئیت وجود دارد. همه غیر سیگاری هستند (مانند کل هتل). این اتاق ها و سوئیت ها بسیار مدرن هستند ، دارای وای فای پرسرعت و کابینت و مبلمان سفارشی درجه یک هستند.

یک مرکز تناسب اندام و یک اتاق بازی سرگرم کننده با یک میز استخر ، دارت ، و یک میز فوتبال وجود دارد. این هتل همچنین دارای اتاق بازی مخصوص کودکان است . دوچرخه رایگان وام دهنده برای مهمانان در دسترس است.

Spalentor بوفه صبحانه گسترده ای دارد که با برخی از قیمت های اتاق همراه است. هنگام ورود از یک مهمان نوشیدنی خنک و میوه تازه استقبال می شود و اولین برداشت فوق العاده را ایجاد می کند. رستوران وجود ندارد ، اما بسیاری از کافه ها و رستوران ها در چند قدمی درب ورودی قرار دارند.



10. هتل بازل

منبع عکس: هتل بازل

این هتل بوتیک خانوادگی و تحت مدیریت است و یک گزینه عالی برای هتل قدیمی است . این خیابان در خیابان کوچکی است که معمولاً برای عابران پیاده در نظر گرفته شده است (مهمانان هتل و اتومبیل های مرتبط به آن دسترسی دارند) و جستجوی منطقه شهر قدیمی با پای پیاده آسان است.

در اطراف شما چیزهایی برای دیدن ، انجام ، خرید و غذا خوردن وجود دارد. فقط در داخل ساختمان و اطراف آن 30 مغازه وجود دارد. خدمات عالی و موقعیت مکانی شهر قدیمی باعث محبوبیت آن در سفرهای دریایی رودخانه شده است. بسیاری از سفرهای دریایی با رودخانه راین در بازل آغاز می شود (یا پایان می یابد).

نمای بیرونی کلاسیک اتاق های بسیار مدرن را با همه موارد خوب از جمله وای فای پرسرعت و حمام با امکانات عالی و دوش باران پنهان می کند.

از گزینه های رستوران می توان به Brasserie Steiger مجلل و یک کافه تراس در فضای باز فقط تابستان به نام Boulevard اشاره کرد. این هتل همچنین هر روز یک سرویس چای عصرانه انگلیسی معروف ارائه می دهد.

محل اقامت: هتل بازل

محمد اسدی بازدید : 405 چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 12:40
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 135
  • بازدید سال : 377
  • بازدید کلی : 8610
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی