loading...

بیلیط چارتر هواپیما

حرفی برای گفتن برای در آغوش گرفتن از عمق زمستان ها و رفتن به سمت مقصد های برفی به جای دور وجود دارد. در حقیقت ، برخی از شهرهای اروپایی در زمستان حتی خیره کننده تر هستند ، زیرا برف خطوط بام را می پوشاند و دره ها و کوه ها را به یک افسانه پودری و سفید تبدیل می کند.

خواه به دنبال تعطیلات برفی هستید زیرا عاشق زمستان هستید یا فقط برای تغییر سرعت ، مکانهایی را پیدا کنید که با امکانات بسیاری از آنها برای تفریح در فضای باز در سردترین ماه های سال با لیست ما از بهترین تعطیلات زمستانی با برف لذت ببرید. .

حرفی برای گفتن برای در آغوش گرفتن از عمق زمستان ها و رفتن به سمت مقصد های برفی به جای دور وجود دارد. در حقیقت ، برخی از شهرهای اروپایی در زمستان حتی خیره کننده تر هستند ، زیرا برف خطوط بام را می پوشاند و دره ها و کوه ها را به یک افسانه پودری و سفید تبدیل می کند.

خواه به دنبال تعطیلات برفی هستید زیرا عاشق زمستان هستید یا فقط برای تغییر سرعت ، مکانهایی را پیدا کنید که با امکانات بسیاری از آنها برای تفریح در فضای باز در سردترین ماه های سال با لیست ما از بهترین تعطیلات زمستانی با برف لذت ببرید. .

1. به چراغ های شمالی در Tromsø ، نروژ مراجعه کنید

چراغ های شمالی در Tromsø ، نروژ

Tromso واقع در بیش از 300 کیلومتری شمال دایره قطب شمال ، الگوی نامنظم بارش برف را تجربه می کند - با برخی از زمستان ها شرایط آب های زیر زمینی و وزش باد شدید و برخی از آنها درجه حرارت ملایم تری را مشاهده می کنید. در هر صورت ، تروسو برف زمستانی را مشاهده می کند - و بسیاری از آن.

چراغ های شمالی می تواند در منطقه در هر زمان بین ماه های سپتامبر و آوریل به نظر می رسد ، اما قلب زمستان ارائه می دهد بهترین شانس لکه بینی آنها. اگر در شهر هستید ، بردن کابل اتومبیل Fjellheisen به بالای کوه بهترین منظره را ارائه می دهد ، اما بهتر است اگر با تور بروید ، به دور از آلودگی سبک ، از شهر خارج شوید.

برای فرصت های بهتر ، بازدید از دوره شب قطبی ، یک دوره 48 روزه بین نوامبر و ژانویه که خورشید هرگز طلوع نمی کند ، و چراغ های شمالی می توانند در هر ساعت از روز ظاهر شوند.

اسکان: کجا در Tromsø بمانید

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در Tromsø

2. از مشهورترین پیست اسکی اروپا در زرمات ، سوئیس دیدن کنید

نمایی از زرمات و متاترن در سپیده دم

برای تالاب های برفی با لمس آدرنالین ، بهترین مکان تفریحی سوئیس مقصد مناسبی است. زرمات یک شهر کوچک است که درست در مرز با ایتالیا واقع شده و با کوههای بلند احاطه شده است. در اینجا ، بیش از 200 کیلومتر از پیست ها اسکی بازان از تمام توانایی ها را در خود جای داده اند - از مبتدیان که فقط خطوط را کشف می کنند تا اسکی بازان متخصص آماده ای برای مقابله با ایستگاه های برتر در ارتفاع چشمگیر 3،883 متر هستند.

زرمات برای اسکی بازان مقصدی مورد علاقه در سوئیس است زیرا بارش برف قابل اعتماد است ، نمایش ها خیره کننده است و تعداد زیادی از صحنه های منظره دشوار وجود دارد که غالباً متروک هستند. برای کسانی که ماجراجویی نهایی را می خواهند ، فرصت های خارج از پیست نیز وجود دارد که برخی از آنها با یک راهنمای کوه قابل دسترسی هستند. همچنین شبانه با استفاده از یکی از کلبه های کوهنوردی که از طریق پیاده روی در دره به آن رسیده است ، می توانید در کوهستان یک شب شوید.

اسکی باز نیست؟ زرمات پیاده روی و زمستان برفی عالی در زمستان ارائه می دهد. بهترین مسیرها کوهستان است ، جایی که برف عمیق تر است - از طریق آسانسورهای اسکی - اما مسیرهایی نیز وجود دارد که در شهر گورنگرات یا شوارتز آغاز می شود.

اسکان: کجا در Zermatt بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در سفرهای زرمات و آسان روز

3. بهترین بازارهای کریسمس در وین ، اتریش را کشف کنید

بازار کریسمس در وین

شهری که موتزارت راهپیمایی و دوست داشتنی است ، همه سال با جادوگری روبرو می شود ، اما ساختمان های نفس گیر ، کاخ ها و معماری نئو گوتیک برای پس زمینه های کریسمس زمینه ای بخصوص خیره کننده ایجاد می کنند .

وین دارای بسیاری از بازارهای عالی کریسمس است که بازار کریسمس Belvedere در صدر این لیست قرار دارد - در مقابل کاخ فوقانی Belvedere قرن 18th قرار دارد ، این بازار کریسمس ممکن است از سایر شهرها کوچکتر باشد ، اما با زیبایی و ظرافت خود را جبران می کند. هزاران چراغ کوچک که در دریاچه منعکس می شوند.

بازار خارج از کاخ شونبرون خیلی بزرگتر نیست ، اما شاید با ظرافت وین با فروش اقلام باکیفیت مانند شیشه دستباف و سفال ، ظریف ترین وین باشد. بزرگترین درخت کریسمس وین در اینجا است و بازار مقصد مناسبی برای تهیه غذاهای لذیذ از جمله پنیر کوهی و شیرینی خانگی است.

همچنین بازار کریسمس کارلس پلاتز برای کالاهای دست ساز و بسیار منحصر به فرد و بازار در میدان مایکرول پلاتز وجود دارد که صنایع دستی و غذاهای سنتی تعطیل را درست از طریق دروازه ورودی هافبورگ به فروش می رساند .

در حالی که زمستان های وین سرد است ، به طور سنتی فقط در ماه دسامبر حدود هشت روز باران و برف وجود دارد. برای شانس بیشتر در فصل بازارهای کریسمس برفی ، به شهر اینسبروک بروید - که با قله های بلند آلپ های کارواندل احاطه شده است ، بازارهای کریسمس اینسبروک غالباً در برف پوشیده شده اند .

اسکان: در وین کجا بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

4. یک تعطیلات برفی ارزان را در شهر کبک کانادا بگذرانید

سوار توباگان در جلوی Château Frontenac ، شهر کبک

معماری به سبک اروپایی ، کوچه های سنگفرش و بسیاری از برف باعث می شود کبک یک فرار بزرگ شهری در زمستان باشد. اگر به ماه دسامبر رسیدید ، طعم بازارهای کریسمس خود را نیز می گیرید ، جایی که غرفه های چوبی شایان ستایش همه چیز را از روی چوب افرا گرفته تا اسباب بازی های چوبی دستباف به فروش می رسانند.

از نوامبر تا مارس ، هنگامی که یک توتون بزرگ را غرق می کنید ، می توانید بهترین چشم انداز Château Frontenac را بدست آورید . برای اولین بار که در سال 1884 ساخته شد ، این توگوگان فرصتی برای سرعت بخشیدن به تپه با سرعت 70 کیلومتر در ساعت دارد. اگر در ماه دسامبر بازدید می کنید ، نمایش کریسمس خیره کننده در حیاط Château Frontenac را از دست ندهید ، با یک درخت کریسمس غول پیکر و چراغ های فراوان تکمیل شوید.

این شهر همچنین دارای دو بازار کریسمس قابل توجه است: بازار در بندر قدیمی و بازار کریسمس آلمان . بازار Old Port در تمام طول سال باز است و انواع غذاهای صنایع دستی و سوغات را ارائه می دهد اما انواع مختلفی از رفتارهای کریسمس را در طول ماه دسامبر اضافه می کند.

بازار کریسمس آلمان ، در Place de l'Hotel-de-Ville ، کلیه کرایه های جالب کریسمس را که می توانید در خواب ببینید ، از جمله شیرینی زنجفیلی و Weihnachtsstollen (نان شیرین کریسمس سنتی) ارائه می دهد.

در طی یک روز برفی ، به نمای Observatoire de la Capitale بروید تا منظره ای خیره کننده از شهر و پشت بام سفید و پودری آن را ببینید.

اسکان: کجا برای اقامت در شهر کبک: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه های گردشگری برتر در شهر کبک

5. پیاده روی کوه های برفی Bregenzerwald ، اتریش

برفی در برگنزرالد ، اتریش

جنگل Bregenz در تمام سال زیبا است ، اما با نزدیک شدن به ماههای سرد سال تبدیل به یک سرزمین عجایب زمستانی می شود. ترکیبی از مسیرهای پیاده روی زمستانی نشانه گذاری شده ، 72 مسیر پیاده روی برفی مشخص شده ، و یک شبکه پیاده روی اسکی بین کشور که بیش از 300 کیلومتر طول دارد و این یک مقصد رویایی است.

منطقه اسکی متقاطع Hittisau در اطراف جنگل به ویژه خیره کننده است ، با 30 کیلومتر کراس اوور و 50 کیلومتر پیست اسکی کوهستانی کلاسیک با حداکثر ارتفاع 1.040 متر. بیشتر مسیرهای پیاده روی دوستانه سگ هستند.

برای یک پیچش منحصر به فرد در ماجراهای برفی ، تعدادی از آژانسهای محلی شبهای ماه سفرهای برفی در شب را انجام می دهند - مجهز به چراغهای جلو یا چراغ قوه نرم ، این تورها باعث بازدیدکنندگان در میان برف های عمیق و پودری می شوند ، جایی که چشم انداز جنگلی زیر جادو و بیگانگی احساس می کند. نور ماه

شهر برگنز در سواحل شرقی دریاچه کنستانس در پای کوه Pfänder قرار دارد. این هتل سرگرمی های زیادی را در قالب موزه ها ، جشنواره های موسیقی و ساختمان های تزئین شده باروک ارائه می دهد.

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در سفرهای Bregenz & Easy Day

6. برو Snowmobiling در West Yellowstone ، مونتانا ، ایالات متحده

اتومبیل برفی در پارک ملی یلوستون

در ایالت مونتانا بیش از 6000 کیلومتر مسیر حرکت برفی برفی وجود دارد - و درصد خوبی از آن در پارک ملی یلوستون واقع شده است. شهر West Yellowstone گریز از پارک است که در امتداد مونتانا ، آیداهو و وایومینگ امتداد دارد.

در زمستان ، از آنجا که لایه های ضخیم از برف جاده ها را پوشش می دهد و تردد منظم جاده ها ممنوع است ، تورهای برفی با موتور برفی - که عمدتاً از غرب یلوستون خارج می شوند - تنها راه عبور و مرور در پارک هستند.

Yellowstone هر ساله بیش از 380 سانتیمتر برف دریافت می کند ، و مسیرهای کوهستانی ، چمنزارهای پودری و جاده های پشتیبان به یک سرزمین عجایب زمستانی تبدیل می شوند. برای کسانی که می خواهند به داخل حیاط خلوت یا تخته برف های مبتدی بروند ، سرویس راهنمای جنگل ملی تورهای منظم را ارائه می دهد - اما این امکان وجود دارد که فقط یک اتومبیل برفی را اجاره کنید و به تنهایی کاوش کنید.

اسکان: کجا در نزدیکی Yellowstone NP بمانید: بهترین مناطق و هتل ها

  • بیشتر بخوانید:
  • بازدید از پارک ملی یلوستون: جاذبه ها ، نکات و تورها

7. یک عید پاک برفی در وال تورن ، فرانسه داشته باشید

پیست اسکی وال تورن

بالاترین پیست اسکی در اروپا ، وال Thorens برف تا مه را می بیند و به مقصد مورد علاقه در طول تعطیلات عید پاک است - بسیار چند مکان دیگر در اروپا پیشنهاد برف در این اواخر در سال است. عید پاک زمان مناسبی برای شیب در دامنه های وال تورن است زیرا روزها طولانی تر است (بنابراین می توانید تا اواخر روز اسکی کنید) ، گذرگاه های آسانسور ارزان تر هستند و هوا آفتابی تر و آسمان تر است.

وال تورن حتی برای غیر اسکی بازان یک مقصد عالی عید پاک است. پیاده روی های زمستانی و مسیرهای برفی در زمستان در دره Belleville مناظر خیره کننده ای را ارائه می دهند و آن دسته از هیجان ها و هیجان های تعقیب آور می توانند zipline توچال را امتحان کنند ، که از بالای صندلی Moutiere شروع می شود و در مسیر پائین به 75 کیلومتر در ساعت می رسد. همچنین تورهای بالگردی بر فراز کوههای آلپ فرانسه پوشیده از برف وجود دارد ، یا می توانید با کمی غواصی در یخ ، قدرت ذهنی و جسمی خود را آزمایش کنید.

  • بیشتر بخوانید:
  • اقامتگاه تفریحی اسکی برتر فرانسه

8. فصل تعطیلات را در Rovaniemi ، فنلاند سپری کنید

نمای هوایی از دهکده بابانوئل در رووانیمی فنلاند

رووانیمی شاید به نظر چندان آشنا نباشد ، اما این دهکده کوچک درون دایره قطب شمال زادگاه رسمی بابا نوئل محسوب می شود . دهکده سانتا کلاوس هشت کیلومتر با مرکز شهر رووانیمی فاصله دارد و با تاکسی یا سوار شدن به قطار سانتا اکسپرس به آن دسترسی دارید. گرچه دهکده جذاب تقریباً در تمام سال باز است و دارای بسیاری از جاذبه های مربوط به کریسمس (از جمله اداره پست سانتا) ، رووانیومی به خصوص در زمستان خیره کننده است.

این منطقه یک مکان عالی برای گرفتن چراغ های شمالی ، ناهار در یک رستوران یخ یا گذراندن شب در یک هتل یخی ایگلو است . پارک حیات وحش رانووا 2.5 کیلومتر مسیرهای برفی را در اختیار شما قرار می دهد ، جایی که با حیوانات قطب شمال وحشی روبرو می شوید ، یا می توانید یک ماجراجویی با اتومبیل برفی یا سورتمه را از طریق محیط برفی پوشانده امتحان کنید.

شاید یکی از جادویی ترین تجربیات در اینجا فرصت پیوستن به یک تور با هدایت برف برف در سراسر قطب شمال قطب شمال ، جایی که مناظر منجمد و معنای واقعی "شب قطبی" را تجربه می کنید ، جایی که خورشید هرگز طلوع نمی کند.

  • بیشتر بخوانید:
  • جاذبه ها و مکانهای دیدنی برتر فنلاند

9. ضربه شیب در روز کریسمس در Tignes ، فرانسه

پیست اسکی Tignes در فرانسه

Tignes یک پیست اسکی در ارتفاعات در مرز با ایتالیا ، اسکی تعطیلات را به سبک ارائه می دهد. رفت و آمد مکرر در فصل کریسمس ، با جشنهایی که در کل ماه دسامبر طول می کشد - جایی که سانتا جلوه می کند. چراغ های کریسمس همه جا هستند؛ و شما فرصتی خواهید دید تا یک رژه کریسمس پدر و یک تبار مخصوص چراغانی در شب را ببینید ، جایی که مربیان و دانشجویان ESF با چراغ های چشمک زن زیبا به کوه می روند.

دهکده Tignes Le Lac که به این تفرجگاه می دهد میزبان بازارهای کریسمس است که اسباب بازی های چوبی و تزئینات دستباف را می فروشند. همچنین می توانید یخچال های فریزر در فضای باز ، کافی نت ها و رستوران های سطح بالایی و مناظر خیره کننده ای از یخچال های طبیعی گراند مات پیدا کنید.

Tignes Le Lac با نشستن در ارتفاع 2200 متری از سطح دریا تضمین می شود که در کریسمس (حداقل در سطح زمین) برف داشته باشید.

10- یخ نوردی را در Rjukan ، نروژ امتحان کنید

کوهنورد یخی در Rjukan، نروژ | subflux / عکس اصلاح شده است

اگر فکر کردید که صعود از یخ چیزی برای متخصصان است ، برای تعجب و تعجب - Rjukan بیش از 150 مسیر کوهنوردی را برای همه کوهنوردان ارائه می دهد ، از جمله مبتدیان که برای اولین بار سعی می کنند دست خود را در آن انجام دهند.

آبشارهای یخ زده دیدنی ، مسیرهای یخی که در شهر شروع می شوند و کنیونهای تاریک پوشیده از سایه های یخ سبز و آبی ، منظره ای خیره کننده را ایجاد می کنند. تجهیزات کوهنوردی را می توان در شهر اجاره کرد و برای کسانی که به مهارت کمی برای تسلط بر این ورزش نیاز دارند ، تورهای هدایت شده زیادی وجود دارد.

بسیاری از کیلومتر مسیرهای اسکی بین کشور ، سوار سورتمه ای و سونا شناور درست در دریاچه یخ زده Kvitåvatn روشی متفاوت برای لذت بردن از زمستان ارائه می دهد.

گذشته از یخ نوردی شگفت انگیز در یخ ، Rjukan به چیز دیگری مشهور است: آینه های غول پیکر قرار گرفته در دو طرف دامنه های شیب دار که شهر را احاطه کرده اند. آنها آنجا هستند زیرا این شهر که محکم در کوههای شیب دار محصور شده است ، بین سپتامبر و مارس به هیچ وجه تابش نور خورشید نمی گیرد - آینه ها از نظر استراتژیک قرار دارند تا خورشید را منعکس کنند و آن را در یک شهر دیدنی و خیره کننده از سطح شهر رژوکان پایین آورند.

11. تجربه پیاده روی یخچال های طبیعی در Vatnajokull ، ایسلند

پیاده روی در یک غار یخی در Vatnajokull ، ایسلند

اگر پیاده روی و زمستان را دوست دارید ، گذراندن وقت برای پیاده روی در یخچال های طبیعی در ایسلند ، تجربه ای است که نمی توان مورد ضرب و شتم قرار گرفت. این فرصتی برای قدم زدن بر روی یخی است که هزاران سال قدمت دارد - دنیایی از بلوزهای همیشه در حال تغییر و سفیدی بر فراز زمین های دراماتیک و یخ های ناهموار یخی.

در حالی که مقصد های مختلفی برای پیاده روی یخچال های طبیعی در ایسلند وجود دارد ، Vatnajokull - بزرگترین یخچال اروپا - در صدر این لیست قرار دارد. مقصد منحصر به فرد ارائه دهنده نهرهای گسترده ، سازندهای یخی و bluest غارهای یخی است.

تمام پیاده روی های یخچال های طبیعی با یک راهنما انجام می شود و می تواند پنج تا شش ساعت به طول انجامد. در حالی که چشم انداز چشمگیر است ، پیاده روی یخچال ها بسته به مسیر ، می تواند مبتدی باشد. کلیه تجهیزات توسط راهنماها تهیه می شود ، از جمله گیره ها برای کمک به شما در تأمین جایگاه خود. پیاده روی یخچال های طبیعی در تمام طول سال در دسترس هستند ، اگرچه زمستان برف های جادویی زیادی را در بالای سطح یخی به ارمغان می آورد.

اسکان: اقامتگاههای تفریحی برتر در ایسلند

محمد اسدی بازدید : 435 سه شنبه 4 شهريور 1399 زمان : 19:06
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 93
  • بازدید سال : 335
  • بازدید کلی : 8568
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی