loading...

بیلیط چارتر هواپیما

موقعیت زوریخ در شمال مرکزی سوئیس ، به علاوه شبکه ریلی عالی این کشور ، آن را پایگاه خوبی برای سفرهای روزانه می کند. در یک روز آسان از زوریخ ، می توانید از مناظر باشکوه آلپ سوئیس استفاده کنید ، با قطارها به سمت بالای کوه بروید ، از روستاهای کارت پستال بازدید کنید ، به پادشاهی کوچک لیختن اشتاین سفر کنید ، به تاریخ بپردازید ، کشتی های دریایی را ببینید و آبشارهای چشمگیر را تحسین کنید. یا می توانید کارهای زیادی را که می توانید در لوسرن دوست داشتنی انجام دهید ، کشف کنید و دریاچه آن را در یک قایق بخار چرخ دار بخرید ، یا در خیابان های پایتخت سوئیس برن قدم بزنید. سفر با قطار در سوئیس آسان است ، یا می توانید در یکی از تورهای یک روزه ای که جاذبه های گردشگری اطراف زوریخ را جستجو می کنید ، ثبت نام کنید.

موقعیت زوریخ در شمال مرکزی سوئیس ، به علاوه شبکه ریلی عالی این کشور ، آن را پایگاه خوبی برای سفرهای روزانه می کند. در یک روز آسان از زوریخ ، می توانید از مناظر باشکوه آلپ سوئیس استفاده کنید ، با قطارها به سمت بالای کوه بروید ، از روستاهای کارت پستال بازدید کنید ، به پادشاهی کوچک لیختن اشتاین سفر کنید ، به تاریخ بپردازید ، کشتی های دریایی را ببینید و آبشارهای چشمگیر را تحسین کنید. یا می توانید کارهای زیادی را که می توانید در لوسرن دوست داشتنی انجام دهید ، کشف کنید و دریاچه آن را در یک قایق بخار چرخ دار بخرید ، یا در خیابان های پایتخت سوئیس برن قدم بزنید. سفر با قطار در سوئیس آسان است ، یا می توانید در یکی از تورهای یک روزه ای که جاذبه های گردشگری اطراف زوریخ را جستجو می کنید ، ثبت نام کنید.

ماجراهای خود را با این لیست بهترین سفرهای روزانه از زوریخ برنامه ریزی کنید :

1 Jungfraujoch و Bernese Oberland

Jungfraujoch و Bernese Oberland
Jungfraujoch و Bernese Oberland
اشتراک گذاری:

سه قله معروف توده جنگفراو - یونگفراو ، مونچ و ایگر - در قلب یکی از زیباترین مناطق سوئیس ، برنز اوبرلند قرار دارند. در کنار کوههای پوشیده از برف ، مورد علاقه های طولانی مدت اسکی بازان و کوهنوردان ، مراتع شیب دار منطقه و روستاهای کوچک کوهستانی آلپی مانند Wengen و Lauterbrunnen زیبا ، که در زیر آبشارهای طولانی مانند روبان قرار دارد ، این منطقه را به یک منطقه توریستی محبوب برای بیش از یک قرن.

بزرگترین شهر اینترلاکن است که به دلیل موقعیت دیدنی آن بین دریاچه تون و دریاچه برینز نامگذاری شده است. در گریندل والد می توانید سوار یک راه آهن دندانه دار شوید که به گردنه کوه یونگ فراووچ صعود می کند و به دلیل مناظر چشمگیرش در فهرست میراث جهانی یونسکو قرار گرفته است. در بالاترین ایستگاه راه آهن اروپا با ارتفاع 3،454 متری ، یونگفراووچ دارای یک هتل ، رستوران ، ایستگاه های تحقیقاتی و یک کاخ یخی است که در یخچال طبیعی حک شده است. برای مشاهده مناظر یخچال Aletsch و کوههای آلپ ، آسانسور را به سکوی مشاهده در قله Sphinx برسانید . سفر 11 ساعته روز برتر اروپا از زوریخمی تواند با مربی شما را به این منطقه دیدنی برساند و شامل راه آهن دندانه دار به Jungfraujoch و سفر به کاخ یخ در داخل یخچال طبیعی و سکوی مشاهده در قله ابوالهول است.

  • بیشتر بخوانید:
  • 10 جاذبه گردشگری دارای بالاترین امتیاز در منطقه Jungfrau

2 لوسرن

لوسرن
لوسرن
اشتراک گذاری:

لوسرن که در امتداد ساحل رودخانه روس پخش می شود و از دریاچه لوسرن خارج می شود ، یک شهر مهم تجاری قرون وسطایی بود و بسیاری از ویژگی های قدیمی خود را در مرکز جمع و جور خود حفظ کرده است. بیشتر گردشگران ابتدا به محبوب ترین بنای تاریخی لوسرن ، Kapellbrücke ، یک پل چوبی سرپوشیده ساخته شده در سال 1333 می روند. در داخل آن بیش از 100 عکس از مقدسین و صحنه هایی از تاریخ شهر وجود دارد. Wasserturm هشت ضلعی در کنار آن یک برج آب متعلق به قرن 13 از استحکامات شهر است. نقاشی های داخل پل چوبی دوم سرپوشیده ، 1406 Spreuerbrücke ، رقص مرگ را به تصویر می کشد.

زمانی را برای کاوش در Altstadt ، شهر قدیمی در ساحل راست Reuss اختصاص دهید و خانه های قدیمی دزدگیر ، ساختمانهایی با قاب چوب و میدان های کوچک با چشمه را تحسین کنید. به ویژه به دنبال Kornmarkt با Altes Rathaus ، ساخته شده در 1602-06 و برج مجاور قرن 14 باشید. زیبا Weinmarkt دارای چشمه گوتیک استادانه درست شده. تور 9.5 ساعته شهر لوسرنمی تواند شما را از مرکز زوریخ بر فراز گذرگاه دیدنی آلبیس به قلب لوسرن برای یک تور گشت و گذار راهنمایی کند. پس از بازدید از مکانهای دیدنی مانند Kapellbrücke و Lion Monument با راهنمای خود و کسب اطلاعات در مورد تاریخچه لوسرن ، وقت کافی برای جستجوی خود ، بازگشت به موزه ها و یا حتی گشت و گذار در یکی از قایق های تور دریاچه خواهید داشت.

3 کوه تیتلیس

کوه تیتلیس
کوه تیتلیس
اشتراک گذاری:

فقط قله های دیدنی و جذاب 360 درجه آلپ در قله 3238 متری کوه تایتلیس در انتظار شما نیست. در بالای این تاج بلند چندین روش برای کشف یخچال طبیعی و محیط آلپ وجود دارد.

سفر از زوریخ شما را از لوسرن و در امتداد ساحل دریاچه زیبا به انگلبرگ در کوه های آلپ سوئیس می برد. در آنجا ، شما صعود خود را به کوه تایتلیس آغاز می کنید ، و از طریق یک تله کابین چرخان به قله می رسید که هنگام بالا رفتن مناظر متغیر را از همه جهات نشان می دهد. در بالای آن تخته سنگهای یخی جذاب و شکافهای عمیقی وجود دارد که می توانید آنها را از روی بالابر صندلی Ice Flyer مشاهده کنید . سفر به سرسره برفی Glacier Park این جهان یخ زده را به یک زمین بازی طبیعی غول پیکر تبدیل می کند. برای هیجان و چشم انداز بیشتر ، از بالاترین پل معلق اروپا عبور کنید . یا فقط کافی است مناظر را از کافه ای در تراس آفتابی در بالای کوه خیس کنید. کوه Titlis روز از تور زوریخمناظر دیدنی بالای کوه را با یک تور راهنما از نقاط برجسته لوسرن ترکیب می کند. در زمستان ، این سفر 9.5 ساعته شامل زمان سر خوردن در سراشیبی روی لوله های برفی یا حتی اسکی در دامنه های مبتدی ، با تجهیزات تهیه شده است.

سایت رسمی: www.titlis.ch/fa

4 Rheinfall (آبشارهای راین)

راین فال (آبشارهای راین)
راین فال (آبشارهای راین)
اشتراک گذاری:

رودخانه راین پس از ظهور از انتهای غربی دریاچه کنستانس از میان دره ای زیبا و سرسبز عبور می کند ، سپس قبل از اینکه به سمت بازل سرازیر شود ، بر روی آبشارهای راین فرو می رود. بزرگترین سقوط در موج اروپای مرکزی بر روی برآمدگی سنگ آهک ژوراسیک به عرض 150 متر و ارتفاع تا 21 متر ، با دو سنگ بالاتر در وسط رودخانه ایستاده است. پس از ذوب شدن برف های کوهستان ، جریان آب در ماه ژوئن و ژوئیه بیشترین است.

این سقوط ها از دو طرف به راحتی قابل مشاهده است و می توانید آنها را در زیر یک تور قایق 30 دقیقه ای از میان آبهای درحال تلاقی از پایین مشاهده کنید. یکی دیگر از نقاط دیدنی خوب ، به ویژه در شب هنگام سقوط نور ، از Schlössli Wörth واقع در جزیره ای کوچک است که از قرن 13 تا 19 به عنوان منطقه مهم حمل و نقل و بارگیری مجدد کالا در مسیر تجارت از دریاچه کنستانتس به بازل امروزه این یک رستوران و کافه ناهار خوری زیبا با تراس مشرف به سقوط است. تور نیم روزه راین فالز از زوریخبا مربی کنترل شده آب و هوا از قلعه ها و از طریق شهر زیبای Schaffhausen شما را به آنجا می رساند. اگر پرواز شما قبل از آماده شدن هتل به زوریخ برسد ، یا حتی اگر تازه از شهر عبور می کنید ، این یک تور خوب است ، زیرا گزینه حمل و نقل فرودگاه وجود دارد.

5 کوه های آلپ شرقی سوئیس و لیختن اشتاین

قلعه وادوز
قلعه وادوز
اشتراک گذاری:

شرق زوریخ سرزمینی زیبا از دریاچه ها و دره های سرسبز است که به سرعت به قله های آلپ می رسد. این منطقه که به عنوان سرزمین هیدی برای کودکان در همه جا شناخته می شود ، پر از روستاهای کوهستانی جذاب در مناطق زیبا و کوهستانی آلپ است. یکی از این موارد ، ماینفلد ، فضای مخصوص هایدی کلاسیک کودکان است و یکی از خانه های روستایی آن همانطور که در کتاب شرح داده شده ، مبله شده است. خانه هایدی در تابستان برای بازدیدکنندگان آزاد است و در تمام سال یک عکس مورد علاقه است.

میان این "هایدیلند" و کوه های آلپ اتریش ، پادشاهی کوچک لیختن اشتاین ، با قلعه سلطنتی بالای تپه و تمبرهای پستی معروف وجود دارد. پایتخت آن ، وادوز ، کوچکترین شهر اروپا است ، شهری زیبا در حاشیه رودخانه راین. لیختن اشتاین دارای پنج قلعه است ، دو قلعه - اقامتگاه سلطنتی Schloss Vaduz و Burg Gutenberg در روستای Balzers - سالم و سه قلعه دیگر خرابه های عاشقانه هستند. با تور هایدیلند و لیختن اشتاین از زوریخ: دو کشور در یک روز می توانید این منطقه را گشت، با راهنمایی که می تواند در هنگام سفر با مربی در مناظر خیره کننده ، به مکان های برجسته اشاره کند و تاریخ و فرهنگ را پر کند. این سفر با گشت شهری در زوریخ قبل از سفر در امتداد ساحل دریاچه زوریخ به Rapperswil ، با قلعه قرون وسطایی آغاز می شود. یک توقف در روستای ماینفلد به شما اجازه می دهد در صورت باز بودن خانه هایدی وقت کافی برای بازدید داشته باشید ، و زمان برای کاوش در پایتخت لیختن اشتاین وادوز وجود دارد.

6 برن

برن
برن
اشتراک گذاری:

پایتخت سوئیس تنها 125 کیلومتر در جنوب غربی زوریخ قرار دارد و دسترسی به آن با قطار مستقیم امکان پذیر است. شهر قدیمی برن به دلیل خیابان های خانه ها و مغازه های قرن 17 و 18 میلادی خود به عنوان میراث جهانی یونسکو شناخته شده است که مشخصه آن سقف های شیب دار و بازی های جلوی خیابان است. شهر قدیمی به دلیل موقعیت چشمگیر آن در بالای یک پشته مرتفع که تقریباً کاملاً توسط رودخانه آئار محاصره شده ، از چشم انداز بیشتری برخوردار است. The Old Town جایی است که بسیاری از جاذبه های اصلی را می یابید که شامل برج ساعت معروف آن با چهره های متحرک و مونستر باشکوه است. اما قرعه کشی اصلی برن برای گردشگران ، خود شهر قدیمی است ، با خیابان ها و خیابان های جذاب ، سنگفرش شده ، چشمه های زیبا ، سقف های شیب دار و برج هایش.

شما می توانید در یک سفر 10.5 ساعته برن 10.5 ساعته از زوریخ ، تور برن را با بازدید از دو نمونه از معروف ترین محصولات سوئیس ، پنیر Emmental و بیسکویت های Kambly Swiss ترکیب کنید . با راهنمای اشاره به مکانهای دیدنی هنگام عبور از دره Entlebuch و دره Emmental علیا و زنده کردن آنها با کمی تاریخچه ، شما در شهر قدیمی برن گشت زده و بین برن و زوریخ توقف خواهید کرد تا نمایش بیسکویت و پنیر سازی را تماشا کنید ، با نمونه هایی از هر کدام به سلیقه.

  • بیشتر بخوانید:
  • 18 جاذبه گردشگری برتر در برن و سفرهای آسان روزانه

7 Stein am Rhein

سنگ در Rhein
سنگ در Rhein
اشتراک گذاری:

با ورود به اشتاین آم راین ، حدود یک ساعت از زوریخ با قطار ، احساس می کنید که ناگهان به سوئیس قرون وسطی رها شده اید. با این تفاوت که ساختمانهای الوار دار که خیابان اصلی آن را تشکیل می دهند از وضعیت بهتری نسبت به قرون وسطی برخوردار هستند. نقاشی های دیواری رنگارنگ ، که به زیبایی نیز نگهداری می شوند ، ساختمانهای اطراف Rathausplatz ، میدان اصلی دنج را تزئین می کنند . گل ها از جعبه های پنجره آویزان می شوند و باعث می شوند هر زاویه ای عکس مناسب داشته باشد.

Stein am Rhein به عنوان قلعه ای رومی در کنار رود راین آغاز به کار کرد که در قرن سوم برای ایمن سازی رودخانه ساخته شد. درباره تاریخچه طولانی شهر در موزه داخل قلعه Hohenklingen ، که در بالای شهر در سال 1225 ساخته شده است ، بیشتر بدانید. مناظر قلعه شامل شهر فشرده و دره رودخانه است. از صومعه قرون وسطایی سنت ژئورگن که به خوبی محافظت شده است دیدن کنید ، در کارهای هنری صنعتگران محلی در این گالری عالی گشت بزنید ، یا فقط در یک کافه Rathausplatz غرق شوید تا فضای قرون وسطایی Stein am Rhein را خوشبو کنید .

8 شافهاوزن

شافهاوزن
شافهاوزن
اشتراک گذاری:

شهر قدیمی شافهاوزن ، در حدود 50 کیلومتری زوریخ ، یک صحنه کاملاً عالی از کارت پستال است که از خانه های قاب چوبی رنگ آمیزی رنگارنگ با پنجره های اوریلی و نشان های مختلف روی نماها ساخته شده است. در Fronwagplatz برج Fronwag و دو چشمه مربوط به سالهای 1500 وجود دارد ، در حالی که مونستر تک برج ، ساخته شده از 1087 تا 1150 ، در اصل کلیسای یک کلیسای خانقاه بندیکت بود. حتماً بازی های ظریف قرن 12 را در گودال مشاهده کنید. در ساختمان های صومعه زیبا اکنون موزه All Saints Museum ، یکی از غنی ترین موزه های محلی سوئیس ، با مجموعه ای از مواد ماقبل تاریخ ، هنرهای مذهبی ، اتاق های دوره ، لباس های سنتی و آثار هنرمندان مدرن سوئیس نگهداری می شود. همچنین دو کلیسای کوچک مربوط به قرن یازدهم و یک گلدان سبک رومانسک نیز قابل دیدن است.

کاستل مونوت قرن شانزدهم ، قلعه ای مدور و مستحکم با دیواره هایی به ضخامت بیش از پنج متر ، مشرف به شهر قدیمی و رودخانه است . این قلعه که به خوبی حفظ شده است نه تنها جالب است ، بلکه چشم انداز زیبایی از شهر و دره راین را فراهم می کند.

9 وینترتور

وینترتور
وینترتور پاتریک نوهایلر / عکس اصلاح شده
اشتراک گذاری:

وینترتور ، حدود 26 کیلومتری زوریخ ، می تواند از صنعت صنایع دستی پر رونق گذشته خود بخاطر بزرگنمایی هنری و فرهنگی امروز تشکر کند. شهر قدیمی مثلثی کوچک هنوز خیابان هایی با ردیف خانه های قدیمی دزدگیرها را حفظ می کند - به ویژه به دنبال Waaghaus به سبک موریتی-گوتیک ، Zur Geduld با نمای باروک اولیه ، Rococo Hans zum Adler در Obertor و نقاشی های دیواری روی هانس زوم Hinteren Waldhorn. وینترتور به دلیل وسعت خود ، موزه های خوبی دارد: هنر کاربردی و تزئینی در موزه صنعتی ، موزه تاریخ طبیعی ، مجموعه ساعت و سه موزه هنری جداگانه. یکی از این مجموعه ها ، مجموعه اوسکار رینهارت شامل آثاری از روبنس ، رامبراند ، ال گرکو ، گویا ، رنوار و سزان است. در Technorama عالی سوئیس، علم و فناوری در نمایشگاههای جذاب و پر از فعالیتهای عملی ارائه شده است که برای همه سنین جذاب خواهد بود.



10 کوه پیلاتوس

کوه پیلاتوس
کوه پیلاتوس
اشتراک گذاری:

سفر به کوه Pilatus به شما طعم عملکردهای مختلف مهندسی سوئیس و همچنین فرصتی برای نمونه برداری از تله کابین و راه آهن دندانه دار کوهی را می دهد که باعث می شود بسیاری از شهرهای کوهستانی و مناظر بالای کوهها در دسترس باشند. سفر از زوریخ قبل از رسیدن به کرینز از لوسرن عبور می کند ، جایی که سوار یک تله کابین پانوراما و سپس یک تله کابین هوایی می شوید و دقیقاً زیر قله 2.132 متری کوه پیلاتوس قرار دارید. از تراس مناظر پانوراما از مرکز سوئیس و آلپ است. مسیرهای کوتاه برای دیدن مناظر گسترده تر به قله های مختلف این توده سنگ آهک ناهموار منتهی می شوند.

برای نمونه برداری کامل از حمل و نقل کوه سوئیس ، سفر برگشت خود را به پایین کوه Pilatus با استفاده از راه آهن چرخ دنده ، با شیب 48 درصد طی کنید ، یکی از شیب دارترین راه آهن در جهان. راه آهن دندانه دار شما را به Alpnachstad می رساند ، از آنجا می توانید قبل از بازگشت به زوریخ ، با یک قایق تفریحی زیبا از دریاچه لوسرن با قایق به لوسرن برگردید. با گرفتن سفر روزانه کوه تابستانی Mount Pilatus می توانید کل این سفر را در یک بسته رزرو کنید. این تور 9.5 ساعته با مربی تهویه مطبوع به لوسرن سفر می کند ، جایی که قبل از شروع مسیر دایره ای در کوه Pilatus با تله کابین ، تله کابین هوایی و راه آهن چرخ دنده ، زمان برای بازدید از جاذبه های شهر قدیمی وجود دارد. در بالای کوه ، تور شامل یک پیاده روی متوسط می شود و قبل از بازگشت به زوریخ با یک سفر دریایی روی دریاچه به پایان می رسد.



11 گلاروس

گلاروس
گلاروس
اشتراک گذاری:

در جنوب والنسی و با رانندگی آسان یا قطار از زوریخ ، کانتون کوچک گلاروس یکی از زیباترین دره های آلپ را به خود اختصاص داده است. در بالای آن در غرب ، خط الراس Glärisch با 2332 متر ارتفاع قرار دارد ، و قسمت عظیم Tödi ، با 3،614 متر ، انتهای جنوبی آن را می بندد. از Linthal ، یک تله کابین به استراحتگاه بدون ترافیک Braunwald متصل می شود ، یک نقطه ایده آل برای پریدن و کوهنوردی. اگرچه Freulerpalast در Näfels دارای یک درب رنسانس با شکوه و فضای داخلی اوایل باروک است که موزه کانتونال را در خود جای داده است ، اما جاذبه های اصلی برای گردشگران معماری یا موزه ها نیستند ، اما شکوه و جلال دیدنی گلاروس و فرصت های آن برای ماجراهای بیرونی.

شما می توانید با Klöntalersee و مجموعه ای از رودخانه های کوهستانی متلاشی شده ، با رانندگی ، اتوبوس پست یا پیاده روی از Netstal از Schwammhöhehe به Klöntal مرتفع ، یکی از زیباترین و عاشقانه ترین دره های آلپ بروید. در بالای ضلع جنوبی Klöntalersee دیوارهای سنگی Glärnisch قرار دارد و در زیر آنها پایتخت کانتون Glarus قرار دارد. رانندگی از گذرگاه کلاوزن به آلدورف بسیار زیباست و در دره شوچن ادامه می یابد ، جایی که آبشارهای Staubi با 93 متر ارتفاع را پیدا خواهید کرد .

12 رگنزبرگ

رگنسبرگ
رگنسبرگ
اشتراک گذاری:

در حدود 18 کیلومتری شمال غربی زوریخ ، رگنسبرگ یکی از بهترین شهرهای قرون وسطایی است که در سوئیس حفظ شده است. از جمله خانه های قدیمی دزدگیر که به دقت ترمیم شده اند ، خانه نیمه چوبی Rote Rose (گل سرخ) از سال 1540 است. برج گرد قلعه و چاه عمیق 57 متری عمیق ترین چاه کشور ، از شانزدهم است قرن. در داخل برج ، که دیواره های آن سه متر ضخامت دارد ، یک موزه کوچک از تاریخ قلعه و شهر قرار دارد.

محمد اسدی بازدید : 334 چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 12:34
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 78
  • بازدید سال : 227
  • بازدید کلی : 8460
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی