loading...

بیلیط چارتر هواپیما

اولین باری که بسیاری از بازدیدکنندگان از برن دیدن می کنند ، از زیبایی محیط آن متحیر می شوند. پایتخت سوئیس بر روی یک پشته ماسه سنگی بنا شده است که از سه طرف توسط آئری که از یک دره عبور می کند محاصره شده است. پل های سطح بالا شهر را با زمین مرتفع در ساحل راست و مناطق جدیدتر شهر پیوند می دهند. خانه ها و مغازه ها ، با پاساژهای سطح خیابان و سقف های نمایان ، نشان دهنده رونق شهروندان برن در قرون 17 و 18 است. و این شخصیت جذاب از شهر قدیمی که به خوبی حفظ شده است در زندگی روزمره شهر ادغام شده و باعث شده است که توسط یونسکو به عنوان یک میراث جهانی شناخته شود.

برن از لحاظ فرهنگی غنی است با رویدادهای سراسر سال مانند جشنواره های جاز تابستان و زمستان. جشنواره Buskers؛ و جشنواره گورتن ، که در اواسط ژوئیه برگزار شد. موزه ها و تئاترهای متعددی علایق مختلفی را پوشش می دهند و بازدیدکنندگان می توانند از گشت و گذار در خیابان مانند Zytglogge ، برج ساعت قرون وسطایی با عروسک های متحرک لذت ببرند.

برنامه سفر خود را با لیستی از برترین جاذبه های گردشگری و کارهایی که می توان در برن انجام داد.

اولین باری که بسیاری از بازدیدکنندگان از برن دیدن می کنند ، از زیبایی محیط آن متحیر می شوند. پایتخت سوئیس بر روی یک پشته ماسه سنگی بنا شده است که از سه طرف توسط آئری که از یک دره عبور می کند محاصره شده است. پل های سطح بالا شهر را با زمین مرتفع در ساحل راست و مناطق جدیدتر شهر پیوند می دهند. خانه ها و مغازه ها ، با پاساژهای سطح خیابان و سقف های نمایان ، نشان دهنده رونق شهروندان برن در قرون 17 و 18 است. و این شخصیت جذاب از شهر قدیمی که به خوبی حفظ شده است در زندگی روزمره شهر ادغام شده و باعث شده است که توسط یونسکو به عنوان یک میراث جهانی شناخته شود.

برن از لحاظ فرهنگی غنی است با رویدادهای سراسر سال مانند جشنواره های جاز تابستان و زمستان. جشنواره Buskers؛ و جشنواره گورتن ، که در اواسط ژوئیه برگزار شد. موزه ها و تئاترهای متعددی علایق مختلفی را پوشش می دهند و بازدیدکنندگان می توانند از گشت و گذار در خیابان مانند Zytglogge ، برج ساعت قرون وسطایی با عروسک های متحرک لذت ببرند.

برنامه سفر خود را با لیستی از برترین جاذبه های گردشگری و کارهایی که می توان در برن انجام داد.

همچنین نگاه کنید به: کجا در برن اقامت کنید

1. شهر قدیمی

شهر قدیمی

شهر قدیمی برن بیش از هر چیز شایسته جایگاه خود به عنوان میراث جهانی یونسکو باشد. واقع در یک صخره که از سه طرف توسط آبهای خیره کننده آکوامارین رودخانه آاره احاطه شده است ، این شهر قدیمی شخصیت قرون وسطایی خود را حفظ کرده است. خیابان ها با سنگفرش و هم مرز با پیاده روهای سرپوشیده و بازی است که کیلومترها در آن مار می روند. در سطح پایین ساختمان ها مغازه ها ، کافه ها ، کتابفروشی ها و رستوران ها قرار دارد ، در حالی که طبقه های بالا آپارتمان هستند.

این منطقه قدیمی جایی است که بسیاری از بهترین جاذبه های گردشگری و کارهایی که باید انجام شود ، از جمله پل های سراسر Aare ، چشمه های عمومی ، مجسمه های قدیمی ، برج ها و برج ساعت معروف . چند روز را می توان با خوشحالی سپری کرد و فقط در شهر قدیمی قدم زد.

2. Kunstmuseum

Kunstmuseum | بیل دامون / عکس اصلاح شده است

در غرب Waisenhausplatz ، در Hodlerstrasse ، Kunstmuseum (موزه هنر) معروف است. این موزه عظیم و چشمگیر هنری میزبان بیش از 51000 نقاشی ، مجسمه ، نقاشی ، چاپ ، عکس و فیلم است. این قدیمی ترین موزه هنر در سوئیس است که در سال 1879 ساخته شده است و دارای شهرت بین المللی است.

این مجموعه شامل هنرهای Trecento ایتالیایی (دوشیو ، فر آنجلیکو) است. هنر سوئیس از قرن پانزدهم (نیکلاوس مانوئل ، آلبرت آنکر ، فردیناند هودلر ، کونو آمیت) ؛ و نقاشی بین المللی از قرن نوزدهم و اوایل قرن 20 (امپرسیونیسم ، کوبیسم ، اکسپرسیونیسم ، بلو ریتر ، سورئالیسم) ؛ با تمرکز ویژه بر پاول کلی ، واسیلی کاندینسکی و پابلو پیکاسو.

گرایش های هنری ملی (مرت اوپنهایم ، فرانتس گرتش ، مارکوس رائتز) و گرایش های بین المللی از جکسون پولاک تاکنون نیز ارائه شده اند. نمایشگاه های دیگر به داخل و خارج می چرخند. برای اطلاع از آخرین جزئیات ، وب سایت عالی را بررسی کنید. این موزه هر دو تور عمومی و خصوصی را ارائه می دهد.

3. موزه انیشتین و موزه تاریخی برن

موزه انیشتین و موزه تاریخی برن | bizmac / عکس اصلاح شده است

موزه تاریخی برن که در ساختمانی با طراحی آندره لمبرت با قدمت 130 ساله و بر اساس قلعه های قرن 15 ساخته شده است ، با موزه انیشتین ترکیب شده و دومین موزه بزرگ سوئیس را تشکیل می دهد. این نمایش ها بیش از نیم میلیون شی را شامل می شود که مربوط به دوران سنگ در دوران سلت ها ، رومی ها ، قرون وسطی ، دوران ناپلئونی و قرن های 19 و 20 است. اشیا from حاصل از گورهای دوران سنگ آلپ به اندازه ملیله های فلاندی قرن پانزدهم و دیپتیچ معروف Königsfelden نقاشی شده برای پادشاه مجارستان چشمگیر است.

موزه انیشتین بر زندگی این دانشمند بزرگ متمرکز شده است و نحوه زندگی او را از طریق ده ها فیلم قدیمی ، اشیا original اصلی و نامه ها نشان می دهد. حتی گواهینامه جایزه نوبل 1921 وی نیز به نمایش گذاشته شده است. و برای آن دسته از ما که فیزیکدان نابغه ای نیستیم ، فیلم های انیمیشن به افراد ساده کمک می کند تا نظریه های پیشگام اینشتین را درک کنند. این موزه در Helvetiaplatz درست روبروی Aare از شهر قدیمی پیدا شده است.

سایت رسمی: http://www.bhm.ch/fa/

4. خانه انیشتین

انیشتین هاوس | اندی هی / عکس اصلاح شده

اگر قبلاً از موزه انیشتین بازدید کرده اید ، توقف در محل اقامت قبلی انیشتین به شما اطلاعات زیبایی بیشتری در مورد زندگی دانشمند نابغه می دهد. انیشتین در سالهای 1903 تا 1905 با همسر فیزیکدانش Mileva Maric و پسرشان هانس در این آپارتمان طبقه دوم زندگی می کرد . وی در حالی که در اینجا زندگی می کرد برخی از کارهای چشمگیر خود را انجام داد ، از جمله نوشتن مقالات Annus Mirabilis در مورد اثر فوتوالکتریک ، حرکت Brownian ، نظریه نسبیت خاص ، و E = mc 2 .

این آپارتمان با مبلمان دوره ای بازسازی شده است و یک گشت و گذار در فضا به شما ایده خوبی می دهد که انیشتین و خانواده اش در زمان نوشتن مقاله ای که می تواند مسیر علم را برای همیشه تغییر دهد ، چگونه زندگی می کردند. یک نمایشگاه کوچک در طبقه سوم ساختمان ، کارهای انیشتین را با کلماتی ساده برای افراد غیر دانشمند به نمایش می گذارد ، و همچنین اطلاعات جالبی در مورد زندگی و دستاوردهای وی ارائه می دهد.

آدرس: Kramgasse 49، Bern

سایت رسمی: https://www.einstein-bern.ch/

5. روزنگارتن

روزنگارتن | مارتین آبگلن / عکس اصلاح شده

یکی از آرام ترین و زیباترین مکان های برن با چشم انداز چشمگیر از شهر. پارک باغ رز (Rosengarten) یک منطقه باز بزرگ است که در دامنه تپه ای دقیقاً آن طرف رودخانه از مرکز شهر نشسته است. در اصل یک گورستان (1765-1877) ، این منطقه در سال 1913 به یک پارک عمومی تبدیل شد.

در اواخر دهه 1950 مجدداً طراحی شد و اکنون بیش از 200 نوع گل رز و 200 نوع دیگر از عنبیه ، آزالیا و رودودندرون را در خود جای داده است. یک حوض بزرگ و باشکوه نیز وجود دارد. غرفه رستوران و مناطق پیک نیک.

6. برن مینستر

وزیر برن

شاید معروف ترین ساختمان برن ، Berner Münster به نام کلیسای جامع برن یا کلیسای جامع سنت وینسنت نیز شناخته شود. کلیسای جامع بزرگترین کلیسای سوئیس از اواخر قرون وسطی است و نقشی حیاتی در توسعه کلی معماری این شهر دارد. آفرینش اواخر گوتیک یک کلیسای سه ایوانی ستونی است که از سال 1421 تا سال 1893 در حال ساخت بود ، زمانی که قسمت اضافی هشت ضلعی و گلدسته باز ساخته شد.

درگاه غربی برن مینستر با مجسمه سازی بسیار تزئین شده است (اکنون کپی شده است). در تمپان یک آخرین قضاوت (در سال 1495 به اتمام رسیده) شامل تعدادی شکل است و در دیوارهای جانبی نقاشی های سقوط و بشارت وجود دارد.

شبستان و گروه کر سنت وینسنت مینستر خزانه داری را با نشان های عالی قرن شانزدهم انجام داده اند. دکه های کر ریزه کاری شده (1523) اولین اثر هنری دوره رنسانس در برن بود. در این بذر یک قلم گوتیک (1524) و شیشه رنگی زیبا (1441-50) قرار دارد.

در انتهای راهرو جنوبی یک بنای تاریخی از برچتولد فون زهرینگن (1601) قرار دارد که دارای یک نشان است. در نمازخانه Matter (هفتمین خلیج در راهرو جنوبی) پنجره رقص مرگ (1917) ، با 20 صحنه از رقص مرگ (1919-1516) ساخته نیکلاس مانوئل-دویچ است. یک ارگ باشکوه باروک (30-1726) با 5404 لوله و شیشه رنگی مدرن و ظریف (1947) در راهروی جنوبی وجود دارد.

از تراس درخت کاشته شده برن مینستر ، منظره جذابی از دره Aare مشاهده می شود. و اگر می توانید 254 پله برج را تشکیل دهید ، چشم اندازهای بالای شهر چشمگیر است - به ویژه در یک روز روشن که کوه های آلپ به عنوان پس زمینه ظاهر می شوند.

7. برج ساعت

برج ساعت

برج ساعت 800 ساله (Zytglogge) یکی از مشهورترین بناهای دیدنی برن است - و ارزش بازدید را دارد (ساعت به 1530 می رسد). درست بالای برج دروازه غربی در بخش قدیمی شهر ، این برج 23 متری با یک ساعت نجومی بی نظیر تزئین شده است.

با شروع فقط سه دقیقه قبل از هر ساعت ، سیرکی از موجودات مکانیکی (احمق ، شوالیه ، خروس ، ناخنک و غیره) بیرون می آیند تا نمایش کوچکی ارائه دهند. در داخل ، شما می توانید محبوبیت این سازه باستانی را از 130 پله سنگی فرسوده مشاهده کنید. از بازدیدکنندگان استقبال می شود تا به سکوی رصدی که از برخی منظره های چشمگیر برخوردار است صعود کنند. تورهای راهنما بسیار عالی و آموزنده هستند.

8. مرکز پل کلی

مرکز پل کلی

آثار نقاش آلمانی-سوئیسی پاول کلی شاید یکی از شناخته شده ترین و مشهورترین آثار نقاشی های مربوط به قسمت اول قرن بیستم باشد. Klee به طور مرتب رسانه های مختلفی را در آثار خود تلفیق می کند و از Zeitgeist عصر خود (سورئالیسم ، کوبیسم ، انتزاع) عبور می کند. تألیفات وی درباره نظریه فرم و طراحی یکی از مهمترین آثار نظری درباره هنر است که تاکنون نوشته شده است.

این مرکز شامل حدود 4000 اثر از Klee از جمله معروف Dame mit Sonnenschirm (زنی با پاراسول) ، In Häusern von St. Germain (خانه های سنت ژرمن) و Tod und Feuer (مرگ و آتش) است. خود ساختمان برجسته است. که توسط معمار Renzo Piano طراحی شده است ، به شکل یک منظره کوه نورد و متحرک شکل می گیرد. گسترده و باز ، سبک و هوا است و به تنهایی یک کار هنری است.

سایت رسمی: http://www.zpk.org/

9. چشمه های باستانی

شهر چشمه ها

تعدادی از چشمه های عمومی باستانی در مورد شهر قدیمی پراکنده شده اند. در قرن شانزدهم نصب شده ، در بالای چشمه ها مجسمه های ایده یا صحنه های کتاب مقدس مانند کشتن شیر توسط سامسون قرار گرفته است. برخی دیگر هنوز مجسمه هایی با تمجید از قدرت برن مانند Zähringerbrunnen (خرس با زره کامل) و Läuferbrunnen (چشمه دونده) ورزش می کنند.

این آبنماها در زمانی که شهر به سرعت به ثروت می رسید جایگزین چشمه های چوبی شد. 100 فواره وجود دارد. یازده تندیس اصلی را حفظ کرده و همه با دقت نگهداری می شوند و مرتباً رنگ آمیزی می شوند. و ، بله ، آب هنوز قابل شرب است.

10. باغ گیاه شناسی

باغ گیاه شناسی | الیزا تیرل / عکس اصلاح شده است

باغ گیاه شناسی زیبا را نباید از دست داد. حتی کسانی را که فکر نمی کنند به گیاهان و گل ها علاقه مند هستند تحت تأثیر قرار خواهد داد. باغ شامل چندین بخش است. Alpinum بر اکوسیستم های کوهستانی میزبان گیاهان کوهستانی از اروپا ، آسیا و آمریکای شمالی با تمرکز ویژه بر گیاهان سوئیس تمرکز دارد. همچنین نمایش جالب در مورد گونه های در معرض خطر انقراض وجود دارد.

سه ساختمان دیگر پوشش گیاهی و محیط های کویری ، گرمسیری و نیمه گرمسیری را پوشش می دهد. خانه پالم خصوصاً جالب است زیرا در گیاهان گرمسیری تولید کننده مواد غذایی مانند موز ، نارگیل و قهوه تمرکز دارد.

11. کمربندها

جیر

این مکان شاید در تمام برن مکانی مورد علاقه باشد. فقط در جنوب مرکز شهر ، Gurten کوهی بلند (864 متر) با دید 360 درجه است. در زیر این شهر زرق و برق دار با برج ها و گنبدهای خود قرار دارد ، در حالی که کوه های آلپ تند و تیز از حومه شهر فراتر از آن قرار دارند. همچنین می توانید سراسر منطقه سه دریاچه را تا کوههای ژورا مشاهده کنید. حتماً از برج بالا بروید - این مکان رایگان است و با هر مرحله نماها بهتر می شوند. چندین مسیر پیاده روی در اطراف کوه پیاده روی های آرام را از میان چمنزارهای گلدار و جنگل های پرجمعیت ارائه می دهند.

در زمستان ، کوه اسکی بچه ها و دوچرخه سواری را ارائه می دهد. سرانجام ، بعد از تمام آن فعالیت ها ، یکی از چندین مکان را انتخاب کنید و یک وعده غذایی با کیفیت بالا را درست در کوه لذت ببرید. جشنواره موسیقی گورتن ، هر ساله در اواسط ژوئیه برگزار می شود. Gurten از طریق ایستگاه قطار از طریق اتوبوس یا تراموا به راحتی قابل دسترسی است ، اما فرصت سوار شدن به تله کابین یک قرن را تا کوه از دست ندهید.

12. بوندشهاوس

بوندشهاوس

بوندسهاوس به سبک رنسانس برن (ساختمان پارلمان) در لبه زمین مرتفع بالاتر از رود Aare قرار دارد. بلوک مرکزی گنبدی شکل شامل دو اتاق پارلمان سوئیس ، مکان های ملاقات شورای ملی و شورای ایالت ها است. در بال شرقی و بال غربی آژانس های مختلف فدرال و کتابخانه فدرال وجود دارد. کل مکان برای بازدید کنندگان باز است. وقتی جلسه پارلمان است کمی دسترسی محدود می شود. از Bundesterrasse ، که بر روی دیوارهای عظیم نگهدارنده قرار گرفته است ، چشم انداز بسیار خوبی از رود Aare در زیر و کوه های آلپ وجود دارد.

در اطراف میدان کافه ها ، مغازه ها و ساختمانهایی به سبک رنسانس و همچنین موزه اسکناس وجود دارد . درست در آن سوی Redoubt کوچک ، دیدگاه مشهور در برن ، با یک نقشه جهت دهی به مکان های مهم قرار دارد. در کنار این سازه قدیمی ، باغها و بنای یادبود اسکار بیدر قرار دارد که اولین پرواز را بر فراز کوه های آلپ در سال 1913 انجام داد. Theatreplatz ، در شرق Bundesplatz ، محلی است که می توانید هتل د موزیک ، مجلس و کنسرت را پیدا کنید. سالن و شهرداری و کتابخانه دانشگاه .

13. موزه تاریخ طبیعی

موزه تاریخ طبیعی | مارک هاگن / عکس اصلاح شده است

بخشی از دانشگاه برن ، موزه تاریخ طبیعی در سال 1832 متولد شد و شامل بیش از 200 دیوراما از جمله یک سگ نجات یافته سنت برنارد 200 ساله به نام باری است. دیوراماها چشمگیر هستند حتی اگر به نوعی منسوخ شوند. دیدن نحوه ساخت موزه ها در اواسط دهه 1800 جالب توجه است.

برخی از بازی های بزرگ حفظ شده و همچنین اسکلت های The Big Bone Show قابل توجه هستند. نمایش Stones of the Earth را که می توانید طلای آلپ ، شهاب سنگ ها و بلورهای عظیم را مشاهده کنید از دست ندهید. و نمایشگاه های سوسک و تکامل برای همه سنین آموزشی است.

آدرس: Bernastrasse 15، Bern

سایت رسمی: http://www.nmbe.ch/

14. موزه ارتباطات

نمایشگاه در موزه ارتباطات | مارچین ویچاری / عکس اصلاح شده

این موزه غیرمعمول در سال 1907 تاسیس شد و نمایشگاه های دائمی را ارائه می دهد که تاریخ ارتباطات انسان را در طول قرن ها به نمایش می گذارد. این شامل همه چیز از زبان اشاره و صحبت کردن تا خدمات پستی ، تلگراف ، تلفن و اینترنت است. این نه چندان موزه پیشرفت فناوری در ارتباطات ، بلکه موزه ای در مورد رابطه بین مردان و نحوه برخورد فرهنگهای مختلف با اشکال ارتباطی است.

نمایش ها ، بازی ها و کارگاه های تعاملی موزه را برای کودکان و بزرگسالان قابل دسترسی و جالب می کند.

سایت رسمی: http://www.mfk.ch/home/

15. بازارهای هفتگی

پیاز برای فروش در بازار پیاز

برن در بسیاری از بازارها زندگی می کند - از گل و غذا گرفته تا بازارهای کک و بازارهای عالی کریسمس ، این شهر چیزی برای همه دارد. درست در خارج از بوندسهاوس ، بوندس پلاتز قرار دارد ، جایی که صبح سه شنبه و شنبه یک بازار چشمگیر سبزیجات و گل در آنجا برگزار می شود. بزرگترین بازار کک فروشی برن (مناسب برای یافتن یک گنج یا دو گنج) در ماههای گرم هر سوم شنبه در Mühleplatz در مات برگزار می شود.

برن دارای دو بازار کریسمس است که کل ماه دسامبر را اداره می کند: یکی در Waisenhausplatz و دیگری در Münsterplatz. و برای یک بازار منحصر به فرد که در هیچ جای دیگری پیدا نخواهید کرد ، همچنین بازار Zibelemärit یا پیاز وجود دارد که فقط یک بار در سال ، در چهارمین دوشنبه ماه نوامبر اتفاق می افتد ، و همه چیز پیاز ، از جمله مواد غذایی ، اما همچنین اکلیل های پیاز ماهر را جشن می گیرد ، وعده های غذایی آماده و حتی تزئین آشپزخانه با پیاز.

16. پارک خرس

پارک خرس

از آنجا که خرس نماد برن است ، شاید تعجبی نداشته باشد که این شهر سال ها خرس را در یک محوطه بزرگ نگه داشته است. نواحی اطراف محوطه خرس ها با آرایه ای از مسیرهای پیاده روی که بسیاری از آنها به رودخانه منتهی می شوند ، آراسته می شوند و یک آسانسور مایل اکنون منطقه پایین رودخانه را به بالای محفظه متصل می کند.

زیستگاه خرس ها در سال 2009 با افزودن محفظه سبز و بزرگتر دیگری که از طریق یک تونل به محل اصلی متصل می شود ، مدرن شد. محفظه دوم نیز شامل بخشی از رودخانه است که در آن هنگام افزایش دما می تواند با خیال راحت غوطه ور شود.

17. انبار انبار

برن

این فضای فرهنگی قابل استفاده چند منظوره ، تئاتر شهر Kornhausbühne را در خود جای داده است. کتابخانه Kornhaus؛ کتابخانه طراحی؛ انجمن رسانه و طراحی ؛ و دو رستوران مشهور: Kornhauskeller و Kornhauscafé. شاید امروز با نگاهی به آن هرگز حدس نزنید ، اما این ساختمان در ابتدا برای ذخیره غلات استفاده می شده است.

فضای داخلی با دوازده ستون با لباس سنتی زنان برنزی و همچنین نمایندگی بیش از دوازده نوازنده با لباس سوئیس از دوره رنسانس تزئین شده است. مثل این است که به کتاب نگاه کنید.

18. کلیسای فرانسه

کلیسای فرانسه

درست در پشت انبار غذا ، کلیسای فرانسه ، قدیمی ترین کلیسای شهر قرار دارد که دارای نقاشی های دیواری توسط گروهی از نقاشان معروف به "استاد میخک" است. این روش در اصل بر روی پایه های یک کلیسای حتی قدیمی تر که تاریخ به 13 برگشت ساخته شده بود هفتم قرن. ساخت نهایی چندین قرن طول کشید ، با نماهای جدید و نقاشی های دیواری اضافه شده تا اینکه در سال 1754 تکمیل شد.

پس از سال 1623 ، پروتستان های فرانسوی زبان اصلی ترین نمازگزاران کلیسا شدند - تغییر بزرگی در ریشه کلیسا به عنوان یک صومعه دومنیکن. هوگنوت (کالونیست های فرانسوی) از سال 1685 که از پیگرد قانونی فرار کرد ، به اینجا پناه برد.

برای گشت و گذار در برن کجا اقامت کنید

شهر قدیمی و جذاب برن در داخل یک حلقه طولانی در رود Aare واقع شده است ، تقریباً کاملاً محصور در آب. بسیاری از جاذبه های مهم - مونستر باشکوه ، برج ساعت و چندین موزه و کلیسا - در این انگشت زمین نزدیک یکدیگر هستند و پارک معروف خرس و باغ بزرگ گل رز دقیقاً آن سوی پل در انتهای شهر قدیمی است . مکان های اصلی برای گشت و گذار در خود شهر قدیمی یا آن سوی رودخانه پشت باغ رز ، نزدیک خط تراموا است. در اینجا چند هتل دارای امتیاز بالا در برن وجود دارد:

  • هتل های لوکس : هتل های پیشرو در جهان ، هتل Schweizerhof Bern ، در نزدیکی ایستگاه قطار و بهترین جاذبه های شهر قدیمی است. اتاق های زیبا و مهمان در هتل بزرگ تاریخی BELLEVUE PALACE Bern از منظره رودخانه و کوه چشم انداز می کنند. در انتهای مرکز قدیمی ، نزدیک پارک خرس ، هتل Belle Epoque یک هتل بوتیک پر از شخصیت است.
  • هتل های میان رده: هتل Alpenblick ، در یک ساختمان قدیمی و زیبا در یک خیابان مسکونی ساکت ، با یک پیاده روی دلپذیر از باغ رز در شهر قدیمی فاصله دارد. هتل جاردین برن که مشرف به باغی در محله ای پر از پارک است ، در نزدیکی خط تراموا و نزدیک مرکز قرار دارد. Bristol هتلی بوتیک است که در قلب برن واقع شده است و اتاق های مدرن با ظاهری دمدمی ارائه می دهد.
  • هتل های ارزان قیمت: در آن سوی پل شهر قدیمی ، هتل لندهاوس گزینه خوبی برای کسانی است که با اتومبیل می رسند زیرا پارکینگ مجاور وجود دارد. Ibis Bern Expo روبروی مرکز نمایشگاه برن است ، در یک خط تراموا مستقیم به ایستگاه راه آهن و شهر قدیمی است. 10 دقیقه پیاده روی از مرکز و در خط تراموا ، Bed & Breakfast Wildrose بلیط تراموا را به مهمانان ارائه می دهد.

سفرهای یک روزه از برن

1. اینترلاکن

اینترلاکن

اینترلاکن زیبا شهرت جهانی دارد. در حدود 60 کیلومتری برن در بخش Bernese-Oberland از کوه های آلپ ، این شهر و منطقه دروازه ورود به سرزمینی از کوه ها ، دریاچه ها و رودخانه های شتابان است. این شهر بین دریاچه تون و دریاچه بریزنس واقع شده است و در کنار رودخانه ای قرار دارد که دو پیکره آب را به هم پیوند می دهد.

برای قرن ها ، اینترلاکن به دلیل تخصص در زمینه ساعت سازی و چاپ مشهور بود ، در حالی که امروزه به دلیل تفریحات در فضای باز محبوب است. بازدیدکنندگان برای چتربازی کوهستانی ، پرش دره ، و پیاده روی و همچنین مراکز درمانی و اسپانیایی Interlaken در بسیاری از مناطق می آیند.

  • بیشتر بخوانید:
  • بهترین جاذبه های گردشگری در Interlaken و سفرهای آسان روزانه

2. تون

تون خوش منظره

شون شاید جذاب ترین شهر این کشور باشد ، جایی که رودخانه آار از دریاچه تون جریان دارد - فقط 30 کیلومتری جنوب برن - واقع شده است. یک قلعه بر شهر مسلط است ، در حالی که مسیرهای پیاده روی پر گل و گل آن شهر را برجسته می کند. این دروازه ای برای تفریح در فضای باز در کوههای آنسوی است ، اما مطمئن باشید که قلعه ، تالار شهر قدیمی ، قدم زدن در امتداد دریاچه ، موزه Panzer و Panorama Wocher را از دست ندهید - قدیمی ترین چشم انداز برجای مانده در جهان.

3. بیل

بیل

در دامنه کوههای ژورا در انتهای شرقی دریاچه طولانی بیل ، مرکز ساعت سازی سوئیس واقع شده است. شهر کوچک بیل مرکز تاریخی خود را حفظ کرده و یک سنت دوزبانه جذاب دارد. Biel با داشتن موزه ها ، رستوران ها و کافه های عالی ، به خودی خود بسیار لذت بخش است ، اما حتما در منطقه دریاچه اطراف آن نیز گشت و گذار کنید.

4. مورتن

مورتن

در ساحل جنوب شرقی دریاچه مورتن ، شهر کوچک قرون وسطایی مورتن بر روی پشته تپه هایی نشسته است که مرز زبانی بین سوئیس آلمانی و فرانسوی زبان را مشخص می کند. برای اولین بار در سال 515 ، شهر مورتن به خوبی محافظت شده و زیبا است. در حقیقت ، این شهر بدون شک بهترین مدار حفظ شده قرون وسطایی در اروپا است که حتی دیوارهای قرون وسطایی را نیز حفظ کرده است.

این شهر به دلیل ورزشهای آبی و فعالیتهای فرهنگی شناخته شده است (به طرز شگفت انگیزی برای چنین شهر کوچکی بسیار زیاد است) ، اما همچنین مکانی عالی برای قدم زدن آرام در کنار دریاچه برای یک منظره خیره کننده و لحظه ای آرام است.

5. فریبورگ

فریبورگ

در حدود 35 کیلومتری برن ، فریبورگ (به فرایبورگ آلمان) یکی از بهترین شهرهای قرون وسطایی سوئیس است. این رودخانه در رودخانه Sarine (Saane آلمان) واقع شده است ، که در دره ای عمیق از طریق Mittelland جریان دارد و در مرز فرهنگی بین سوئیس آلمان و فرانسه قرار دارد. در نتیجه ، ترکیبی جذاب از فرهنگ ها را ارائه می دهد.

Auge و بورگ چهارم منجر به قرار گرفتن شهر بالا در یک محل زیبا بالاتر از بانک ها سنگی از یک خم در رودخانه؛ در شهر پایین ، نواحی نووویل ، در ساحل چپ و پلانچ ، در ساحل راست قرار دارند.

از نکات جالب توجه در اینجا می توان به یک شهر قدیمی دارای کلیسای جامع گوتیک سنت نیکلاس اشاره کرد که از قرن 14 تا 15 در محل سابق یک ساختمان رومی ساخته شده و به دلیل شیشه های رنگی مدرن توسط جوزف دی مهوففر ، همچنین طلا و گنجینه های عاج از قرن 15 تا 20. فریبرگ همچنین مجموعه ای موزه از جمله موزه تاریخ طبیعی ، موزه گوتنبرگ ، موزه هنر و تاریخ و حتی موزه چرخ خیاطی است.

6. لوسرن

لوسرن

درحدود 90 دقیقه با قطار و در محاصره قله های پوشیده از برف ، لوسرن قرار دارد. شهری با معماری حیرت انگیز قرون وسطایی که به نظر نمی رسد زمان به سرعت در سایر مکان ها حرکت می کند ، لوسرن به دلیل پل چوبی Chapel خود که در اصل در قرن 14 ساخته شده است ، مشهور است.

بازدیدکنندگان می توانند با کشتی پدل در دریاچه لوسرن سفر دریایی کنند یا خود را به تله کابین هوایی "Dragon Ride" برسانند تا به بالای کوه Pilatus برسند. هسته تاریخی لوسرن ، شهر قدیمی ، فاقد اتومبیل است و مکانی عالی برای گشت و گذار با پای پیاده و در عین حال تحسین کننده معماری خیره کننده قرن 17 است.

محمد اسدی بازدید : 316 چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 12:19
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 133
  • بازدید سال : 375
  • بازدید کلی : 8608
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی