loading...

بیلیط چارتر هواپیما

هتل های عالی در همه گروه ها برای خانواده ها ، گروه ها ، زوج ها یا مجردها در اطراف هر دو طرف رودخانه Reuss پخش می شود زیرا این رودخانه به دریاچه لوسرن خالی می شود. بهترین مکان برای اقامت مسافران در یا در نزدیکی شهر قدیمی (Altstadt) سنگفرش شده و بدون ماشین است ، یک بخش کوچک از ضلع شمالی این شهر کوچک که توسط مجموعه ای از پل ها به منطقه جنوبی ( مرکز شهر ) متصل است. پل نماد نمازخانه ، پل عابر پیاده چوبی قرن چهاردهم و قدیمی ترین پل سرپوشیده اروپا. از آنجا که شهر بسیار جمع و جور است ، حتی اتاقهای مرکز شهر نیز با یک پیاده روی به گشت و گذار در شهر قدیمی ، خرید و کنجکاوی می پردازند.

هتل های عالی در همه گروه ها برای خانواده ها ، گروه ها ، زوج ها یا مجردها در اطراف هر دو طرف رودخانه Reuss پخش می شود زیرا این رودخانه به دریاچه لوسرن خالی می شود. بهترین مکان برای اقامت مسافران در یا در نزدیکی شهر قدیمی (Altstadt) سنگفرش شده و بدون ماشین است ، یک بخش کوچک از ضلع شمالی این شهر کوچک که توسط مجموعه ای از پل ها به منطقه جنوبی ( مرکز شهر ) متصل است. پل نماد نمازخانه ، پل عابر پیاده چوبی قرن چهاردهم و قدیمی ترین پل سرپوشیده اروپا. از آنجا که شهر بسیار جمع و جور است ، حتی اتاقهای مرکز شهر نیز با یک پیاده روی به گشت و گذار در شهر قدیمی ، خرید و کنجکاوی می پردازند.

برای اقامت لوکسر در کجا اقامت کنید

پل نمازخانه

هتل Schweizerhof Luzern جایی است که مارک تواین ، لئو تولستوی و ریچارد واگنر در آن اقامت داشته اند و پنج خانواده بعد از همین خانواده این آدرس لوکس برجسته را اداره می کنند. این هتل با شکوه که احتمالاً بهترین منظره شهر از دریاچه لوسرن ، آلپ و شهر قدیمی را دارد ، اخلاق خدمات پنج ستاره خود را جدی می گیرد و مهمانان را با سطحی از آسایش ، تغذیه و پذیرایی دشوار فراتر می برد.

هتل Renaissance Lucerne مسافران برجسته ای را در یک مکان در مرکز شهر قرار می دهد که فقط سه دقیقه با ایستگاه فاصله دارند. این مقاوم سازی معاصر که در شهر کاخ سابق مستقر است ، با خطوط تیز ، رنگ های نفیس و استانداردهای خدمات قهرمانی حس ها را بی حس می کند. سالن بدنسازی و اتاق تمرین در دسترس بودن پرستاری از کودک ، سرویس اتاق و یک دربان با استعداد را تحسین می کند.

هتل Radisson Blu ، لوسرن در نزدیکی هتل قایق بادبانی واقع در لبه مرکز شهر به میهمانان مجلل ارائه می دهد . معماری هیپ به شکل مد رنگین کمانی از رنگ ها تابش می کند و اتاق های بزرگ که با نور منعکس شده از دریاچه لوسرن می درخشند ، مناظر کوه های آلپ دور را دعوت می کنند و یا در وسایل تزئینی اثاثیه منزل ، جزئیات هنری و فنگ شویی استراحت می کنند.

محل اقامت در لوسرن: میان برد

نمای بالای لوسرن

Hotel des Alpes با چشم انداز قابل توجهی از کوههای پربرف و برف خود واقع شده است و در رودخانه Reuss مشرف به دریاچه لوسرن و پل چاپل در شهر قدیمی قرار دارد. صبحانه در نرخ اتاق گنجانده شده است ، پرسنل حرفه ای جذاب و پاسخگو هستند و همچنین ناهار خوری تازه و خوشمزه نیز در محل موجود است.

هتل کرون لوزرن در گوشه ای عجیب از شهر قدیمی با راحتی راحت ازدواج می کند . صبحانه رایگان دارای گزینه های بی شماری است ، اتاق ها بدون لک و راحت هستند و اعضای کارکنان مانند یک دربان کار می کنند و اطلاعات ، پیشنهادات و دستورالعمل ها را به روشی دوستانه ارائه می دهند.

هتل Ameron Flora Luzern دارای واحدهای تازه بازسازی شده و تهویه مطبوع (یک معامله بزرگ در اروپا) ، با موقعیت ایده آل در مرکز شهر در نزدیکی پل چاپل ، ایستگاه قطار و اسکله قایق تور ، و پارکینگ زیرزمینی را ارائه می دهد. اتاق ها وای فای رایگان همراه با میان وعده های رایگان ، نوشابه و حتی دستگاه اسپرسو ارائه می دهند.

با کجا بودجه ای در لوسرن اقامت کنید

مرکز تاریخی شهر لوسرن

هتل آلفا در مرکز شهر واقع شده است ، و با گزینه های تفریحی مانند حلقه های بسکتبال ، زمین فوتبال و حتی زمین های تنیس احاطه شده است ، در حالی که با یک پیاده روی آسان به مکان های دیدنی شهر قدیمی ، گزینه های غذاخوری و مکان های تفریحی نیز می رسید. این هتل اتاقهای تمیز را در شرایط خوب ، صبحانه رایگان بوفه ، و Wi-Fi رایگان ارائه می دهد ، و حتی یک آشام یوگا در آن طرف خیابان وجود دارد.

ibis بودجه Luzern City اتاقهای کوچک و تمیزی را در مرکز شهر نزدیک ایستگاه قطار ارائه می دهد. دستگاه های فروش ، مایکروویو و اتاق ناهار خوری در طبقه اصلی قرار دارند ، و گزینه های غذاخوری فوق العاده چینی و ایتالیایی در همسایگی آن. صبحانه بوفه همراه است ، Wi-Fi رایگان است و کارکنان مفید و چند زبانه هستند.

هتل رستوران Spatz با یک مسافرت سریع با اتوبوس به مکان های دیدنی ، جاذبه ها و رویدادهای شهر قدیمی می پردازد ، در حالی که مهمان نوازی گرم سوئیس را فراهم می کند. از پنجره های کرکره ای و بالکن های مشرف به یک چهارم جذاب مرکز شهر و کوه های آلپ ، گرفته تا صبحانه رایگان با بخشش ، پارکینگ رایگان و Wi-Fi ، این هتل کوچک یک جواهر است. اتاق های خانوادگی وجود دارد و کارکنان به دلیل مراقبت و توجه به یاد ماندنی هستند.

اقامت در لوسرن برای خانواده ها

شهر قدیمی لوسرن

هتل CASCADA Boutique با ارائه اتاقهای بزرگ و خانوادگی دارای تهویه مطبوع ، جداگانه با نقاشی های دیواری آبشار منحصر به فرد ، خود را متمایز می کند. سربازان گرسنه با تخم مرغ های صبحانه رایگان که متناسب با هر نوع کام میل می شوند ، سیر می شوند ، به علاوه مهمانان می توانند از میان ماوسلی ، میوه ، ماست و کالاهای شیرینی پزی انتخاب کنند. هتل بلافاصله در همسایگی ایستگاه اصلی قطار قرار دارد و با یک پیاده روی آسان می توانید به تمام جاذبه های دیدنی شهر قدیمی و مرکز شهر بروید . کارمندان چند زبانه تمام تلاش خود را می کنند تا با ارائه برنامه های سفر پیشنهادی برای خانواده های در حال سفر ، سرگرم کننده ای برای شما و فرزندانتان ایجاد کنند.

Seehotel Hermitage Luzern با ارائه یک مکان مجلل و سرگرم کننده در کنار آب ، درست در خارج از هسته شلوغ لوسرن ، به علاوه یک نوع غذای خانگی و گزینه هایی که مورد توجه کودکان و بزرگسالان است ، به همه اعضای خانواده خدمات می دهد. در یک بانوی همسایه مشرف به دریاچه لوسرن استراحت کنید ، در تور قایق بعد از ظهر هاپ بزنید تا به کوه های آلپ خیره شوید ، از مرکز سلامتی بازدید کنید یا برای شنا صبحانه در کنار ساحل خصوصی بروید. این هتل حتی دوچرخه برای آزمایش المپیک داخلی شما ارائه می دهد.

خانواده هایی که می خواهند یک تختخواب و صبحانه مناسب با بودجه داشته باشند ، می خواهند B&B Bettstatt را بررسی کنند . با 10 دقیقه پیاده روی تا ایستگاه اصلی قطار ، مزایایی مانند اقامت رایگان برای کودکان زیر پنج سال و بوفه صبحانه صبحانه خوشمزه را ارائه می دهد که در نرخ شما لحاظ می شود. اتاق ها مرتب و ساده با کف چوبی هستند. همه اتاق ها سرویس بهداشتی اختصاصی ندارند ، بنابراین مطمئن شوید که در حال رزرو هستید. B&B همچنین چند آپارتمان با اتاق نشیمن جداگانه و حمام اختصاصی ارائه می دهد.

Hotel Pilatus-Kulm یکی دیگر از املاک خانوادگی است که در بالای کوه واقع شده است. Pilatus درست در خارج از لوسرن. این هتل سه ستاره تاریخی دارای حفاظت از میراث است و قدمت آن به سال 1890 برمی گردد ، اگرچه در سال 2010 به طور کامل بازسازی شده است. امروزه هتل دارای یک فضای کوهستانی جذاب و مدرن و فقط 27 اتاق و سه سوئیت است. کودکان از هر جهت با چشم اندازهای خیره کننده متحیر می شوند و هتل چندین روش برای خانواده ها برای کشف مکان های زیبا در فضای بیرون از آن ارائه می دهد.

برای عاشقانه کجا در لوسرن بمانید

طلوع در لوسرن

Hotel des Balances سحر و جادو ، رمز و راز و شکوه تختخواب را در یک هتل مجلل ساحلی در Old Town که انتظار شما را خراب می کند ، نشان می دهد. عاشقانه هنگام ورود به درب ورودی در هوا وجود دارد و زوج ها را در سرتاسر سوئیت های بی نقص تزئین شده ، مناطق مشترک پر از جذابیت و لیست جامع خدمات و امکانات دنبال می کند. تراس ناهار خوری مشرف به پل معروف چاپل است که از رودخانه Reuss عبور می کند و ورود به اینجا به معنای دسترسی به غذاهای دیدنی ، خرید ، گشت و گذار در خیابان های سنگ فرش باستانی و تورهای قایقی دریاچه لوسرن است.

هتل آرت دکو مونتانا لوزرن یک گزینه لوکس آرام با نمای پانوراما از دریاچه لوسرن است . با اندکی فاصله از تمام مغازه های شیک ، موزه های غیرمعمول ، آثار تاریخی و اماکن تفریحی ، این هتل واقعاً به یاد ماندنی است. زوجین می توانند به راحتی در اتاقهای راحت خود بچرخند ، از خدمات آبگرم و عالی غذا خوردن لذت ببرند و یا در این شهر عجیب و غریب گشت بزنند و به خوبی از موضوعات خوبی برخوردار شوند.

هتل وایلدن مان یکی دیگر از گزینه های عاشقانه محبوب زوجین است. این هتل بوتیک ، چهار ستاره و تاریخی در شهر قدیم یک ماجرای زیبا و دورهمی با اتاقهای جذاب و جداگانه تزئین شده است.

فقط 48 اتاق وجود دارد و هرکدام با رنگ و بوی خاص خود مبله شده اند. اتاق ها همچنین به سبک های مختلفی شامل دو سوئیت رمانتیک جونیور - اتاق دیگری را در طبقه چهارم برای تراس اختصاصی رزرو می کنید. صبحانه در این نرخ گنجانده شده است و برای شام دو گزینه ناهارخوری وجود دارد: یک رستوران فرانسوی و یک بیسترو آرام. این هتل همچنین با پرداخت هزینه ای مناسب حیوانات خانگی است.

محمد اسدی بازدید : 288 چهارشنبه 19 شهريور 1399 زمان : 12:16
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 140
  • بازدید سال : 382
  • بازدید کلی : 8615
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی