loading...

بیلیط چارتر هواپیما

همانطور که به گونه ای طراحی شده اند که قابل مشاهده باشند ، فانوس دریایی اغلب نقاط دیدنی کاملاً مشخص را ایجاد می کنند: شکل ها و رنگ های آنها در مقابل مناظر اطراف مشخص می شود. در نتیجه ، آنها موقعیت های عکس خارق العاده ای را ایجاد می کنند و معمولاً در نقاط دیدنی در امتداد سواحل ناهموار یا مشرف به دریاهای وحشی قرار می گیرند.

همانطور که به گونه ای طراحی شده اند که قابل مشاهده باشند ، فانوس دریایی اغلب نقاط دیدنی کاملاً مشخص را ایجاد می کنند: شکل ها و رنگ های آنها در مقابل مناظر اطراف مشخص می شود. در نتیجه ، آنها موقعیت های عکس خارق العاده ای را ایجاد می کنند و معمولاً در نقاط دیدنی در امتداد سواحل ناهموار یا مشرف به دریاهای وحشی قرار می گیرند.

فانوس دریایی Les Eclaireurs

فانوس دریایی Les Eclaireurs© dreamstime

از نظر عاشقانه به عنوان "فانوس دریایی در پایان جهان" ، Les Eclaireurs در یک مکان نفس گیر در Tierra del Fuego ، درست در نوک جنوبی آرژانتین واقع شده است. برج سیاه و سفید آن که در یک جزیره صخره ای کوچک در وسط کانال Beagle قرار دارد ، در برابر کوه های باشکوهی که در اطراف آن بالا می روند ، کاملاً دلپذیر است.

از زمانی که در سال 1920 ساخته شد ، از ورودی دریا به Ushuaia محافظت کرد ، این فانوس دریایی دوست داشتنی اکنون یکی از جاذبه های گردشگری محبوب است. تعداد زیادی از مردم از نزدیکی این شهر ، با قایق های مسافرتی عکس می گیرند تا از کوه نزدیک آن عکس بگیرند.

9. گال فانوس

فانوس دریایی گال© dreamstime

فانوس دریایی با نامهای قدیمی گال فورت واقع شده است و از همان زمان اولین بار در سال 1848 از آبهای اطراف آن محافظت کرده است. در حالی که قدیمی ترین فانوس دریایی در کل سریلانکا است ، دیوارهای سفید روشن و چشمگیر فعلی فانوس دریایی فعلی فقط تاریخ 1939 است ، که پس از آتش سوزی ویرانگر دوباره بازسازی شد.

در کنار ساحل جنوبی این کشور واقع شده است ، مکان باشکوه آن در ورودی بندر گال با نخلستان هایی که در اطراف آن قرار دارد ، آن را به یکی از دیدنی ترین و عکس های دیدنی گال تبدیل کرده است.

8. فانوس دریایی ماکاپوو پوینت

فانوس دریایی ماکاپوو نقطه© dreamstime

با فشردن از نوک شرقی اواهو در هاوایی ، Makapuu Point Lighthouse در یکی از مکانهای دیدنی قابل تصور قرار دارد ، زیرا آبهای اقیانوس آرام قبل از آن بی پایان کشیده می شود. علی رغم اینکه فقط به 14 متر ارتفاع رسیده است ، به دلیل قرار گرفتن برجسته در بالای یک صخره صخره ای ، نور برج آن را می توان از دور و گسترده دید.

همراه با آبهای آبی روشن اقیانوس در زیر ، این صخره های عظیم آتشفشانی مطمئناً باعث ایجاد چشم اندازی چشمگیر با فانوس دریایی ماکاپوو پوینت در میان آنها می شوند. این فانوس دریایی که در سال 1906 ساخته شده است از دیرباز از اهمیت بالایی برخوردار بوده است زیرا کشتی ها را از سواحل غربی ایالات متحده به هونولولو هدایت می کند.

7. فانوس دریایی لیندنس

فانوس لیندز© dreamstime

لیندسن در جنوبی ترین نقطه نروژ قرار دارد ، قدیمی ترین فانوس دریایی این کشور است. در حالی که فانوس دریایی فعلی با دیوارهای سفید روشن و قسمت بالای قرمز آن تنها در سال 1915 ساخته شده است ، اولین نسخه ایستگاه نور به 1656 می رسد. از آن زمان تا کنون ، دریای شمال را از دریای بالتیک مشخص کرده و به دریانوردان درباره خط ساحلی خطرناک نروژ هشدار داده است. .

همانطور که در جنگ جهانی دوم توسط آلمانی ها فرماندهی می شد ، اکنون سنگرها ، تونل ها و یک قلعه کوچک برای بازدید کنندگان در این نزدیکی وجود دارد. قبل از آن ، سنگهای ناهموار را با آبهای بادبزن قرار دهید ، Lindesnes Lighthouse رویاهای عکاس است.

6. کیپ اسپیسل لایت هاوس

Cape Espichel Lighthouse© dreamstime

به طور قابل ملاحظه ای ، از سال 1430 ، هنگامی که راهبان برقی در پشت صخره نصب می کردند ، نوری از نزدیک شدن کشتی ها به آبهای خائن آور کیپ اسپپیشل هشدار داده است. با این حال ، تنها در سال 1790 بود که اولین فانوس دریایی مناسب ساخته شد. این بنا معماری دلنشین و متمایز را با برج شش ضلعی سفید و 32 متری برج ویژگی برجسته آن به نمایش می گذارد.

فانوس دریایی واقع در انتهای شبه جزیره Setubal در پرتغال ، مشرف بر بسیاری از ساحل وحشی و شگفت انگیز است که زمانی ترس را در دل ملوانان زده بود. کیپ اسپیسل لایت هاوس به دلیل تنظیم چشمگیر و معماری دستگیرش ، قطعاً یکی از زیباترین فانوس دریایی در جهان است.

5. برج هرکول

برج هرکول© dreamstime

از قرن دوم پس از میلاد ، برج هرکول به طرز جسورانه ای از خط ساحلی آتلانتیک شمالی اسپانیا تماشا کرده است. این امر به طرز چشمگیری آن را به قدیمی ترین فانوس دریایی تبدیل می کند که امروزه در حال استفاده است. سن آن است که اعتقاد بر این است که پس از فانوس اسکندریه - یکی از هفت عجایب جهان باستان الگوبرداری شده است.

اولین بار توسط رومی ها ساخته شده است ، برج فانوس دریایی 57 متر ارتفاع ، محكم و مربع در سال 1791 ترمیم و مرمت شد. علاوه بر سن و معماری حیرت انگیز ، مکان دیدنی برج هرکول در یك شبه جزیره در گالیسیا مطمئناً آن را به یكی از زیباترین فانوس دریایی جهان.

4- Heceta Head Lighthouse

فانوس دریایی هکتا© dreamstime

در یک مکان برجسته و زیبا در کنار ساحل اورگان ، Heceta Head Lighthouse مطمئناً یک منظره زیبا است. با مشرف به اقیانوس آرام با سنگهای نمایشی در زیر ، برج سفید درخشان آن توسط جنگلهای پرشکوه پشتیبانی می شود که در پایین تپه سقوط می کنند.

این فانوس دریایی که نخستین بار در سال 1894 روشن شد ، به نام برونو هکتا ، کاوشگر اسپانیایی است که در قرن 18th از شمال غربی اقیانوس آرام قایقرانی کرده و به پایین می رود. در حال حاضر یک منظره منظره ای خاص ، Heceta Head Lighthouse برای بازدید از منظره فرماندهان ساحل اورگان و اقیانوس آرام ارزش دیدن دارد.

3. فانوس دریایی چانیا

فانوس دریایی چانیا© dreamstime

این فانوس دریایی که در ورودی Chania در بندر تاریخی کرت قرار دارد ، نه تنها یکی از قدیمی ترین یونان و مدیترانه بلکه در کل جهان است. نخستین بار توسط ونیزی ها تا اواخر قرن شانزدهم ساخته شد ، بعداً توسط مصریان ، عثمانی ها و بعداً یونانیان تعمیر و مجدداً طراحی شد.

به همین ترتیب ، این فانوس دریایی مطمئناً دارای یک تاریخچه برجسته و جالب است ، همانطور که از طراحی منحصر به فرد آن ، که یادآور مناره مسجدی است ، مشهود است. این معماری جذاب و محیطی باشکوه و جذاب با شهر در پس زمینه است که Chania Lighthouse را به چنین جذابیتی محبوب تبدیل می کند.

2. فانوس دریایی

فانوس دریایی© dreamstime

یکی از مشهورترین و عکاسی ترین نقاط دیدنی در Majorca ، فانوس دریایی Formentor در شمالی ترین نوک جزیره Balearic قرار دارد. فانوس دریایی با ارتفاع 210 متری از دریا ، در بالای صخره ای بلند با قطره های تند در زیر آن قرار دارد.

چراغ کور نور آن که به اسپانیایی معروف است و به عنوان Far de Formentor به زبان اسپانیایی معروف است ، از سال 1863 به هوای دریانوردان درباره خطرات خطرناک ساحل مایورکان هشدار داده است. با توجه به زیبایی طبیعی برجسته در اطراف آن و چشم اندازهای خارق العاده از دریای مدیترانه ، فانوس دریایی Far Formentor از دست نمی رود.

1. چراغ سر پرتلند

چراغ سر پرتلند© dreamstime

Portland Head Light با نگاهی به آبهای وحشی ، مرطوب و بادگیر اقیانوس اطلس ، از سال 1791 ملوانان را به سمت ایمنی راهنمایی کرده است. این فانوس دریایی تاریخی در صخره ای دلپذیر در کیپ الیزابت ، درست در جنوب بندرگاه پرتلند واقع شده است. . برج مخروطی سفید آن با رسیدن به تقریباً 25 متر ارتفاع ، در برابر خط ساحلی متروک و ناهموار که در اطراف آن قرار دارد ، کاملاً لذت بخش است.

اگرچه اکنون اتوماتیک شده است ، اما بازدید کنندگان می توانند با موزه دریایی مجاور آن متوقف شوند تا از گذشته فریبنده آن مطلع شوند و داستانهای غم انگیز کشتی های زیادی را که در امتداد ساحل ماین خراب شده اند بشنوند.

محمد اسدی بازدید : 529 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 18:27
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 26
  • بازدید ماه : 84
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 8466
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی