loading...

بیلیط چارتر هواپیما

این کلیساها با جذابیت برای بازدید ، دارای معماری های زیبا و با مجسمه های خیره کننده ، آثار هنری نفیس و پنجره های شیشه ای رنگ آمیزی شده که فضای داخلی خود را تزئین می کنند. این نمایشگاههای حیرت انگیز در بین نمازگزاران و گردشگران به طور یکسان بسیار محبوب هستند ، اکنون جزء چشمگیرترین بناهای هنری ، معماری و تاریخی جهان به حساب می آیند.

این کلیساها با جذابیت برای بازدید ، دارای معماری های زیبا و با مجسمه های خیره کننده ، آثار هنری نفیس و پنجره های شیشه ای رنگ آمیزی شده که فضای داخلی خود را تزئین می کنند. این نمایشگاههای حیرت انگیز در بین نمازگزاران و گردشگران به طور یکسان بسیار محبوب هستند ، اکنون جزء چشمگیرترین بناهای هنری ، معماری و تاریخی جهان به حساب می آیند.

16. کلیسای جامع سنت سوفیا

کلیسای جامع سنت سوفیا© dreamstime

کلیسای جامع سنت سوفیا با داشتن دیوارهای سفید درخشان و گلهای سبز و طلایی یکی از مشهورترین و دیدنی ترین مکان های کیف است. این کلیسای جامع زیبا به سبک بیزانس در ابتدا در قرن یازدهم ساخته شده است تا بنای Hagia Sophia در استانبول بنا شود و مقبره های حاکمان کیوان را در خود جای دهد. به همین ترتیب ، دیوارهای آن با نقاشی های دیواری زیبا و معرق پوشانده شده است. کلیسای جامع تقریباً تخریب شده توسط اتحاد جماهیر شوروی ، خوشبختانه هنوز هم در مرکز کیف واقع شده است تا همه از آن لذت ببرند.

15. کلیسای جامع سنت ویتوس

کلیسای جامع سنت ویتوس© dreamstime

کلیسای جامع سنت ویتوس ، که در اثر پیچیده قلعه پراگ پراکنده است ، در کلیسای جامع سنت ویتوس ، با دهانه 102 متر ارتفاع ، برجهای چشمگیری را در اطراف آن به وجود می آورد. در سال 1344 در بالای کلیساها و باسیلهای پیشین ساخته شده است ، بنای عظیم قبرستان مقبره های تزئینی تعدادی از پادشاهان بوهمیا و امپراطوران مقدس روم را در خود جای داده است. همانطور که در اینجا نیز مورد استفاده قرار گرفته بودند تاج گذاری ، فضای داخلی آن به طرز زیبایی با پنجره های شیشه ای رنگی زیبا ، کمان های زیبا و موزاییک های زیبا تزئین شده است. نمازخانه سنت Wenceslas برجسته آن بدون شک است. کلیسای جامع سنت ویتوس ، با معماری زیبای گوتیک و نمای خارق العاده ، بزرگترین و مهمترین کلیسای کل کشور چک است.

14. کلیسای جامع سنت استفان

کلیسای جامع سنت استفان© dreamstime

کلیسای جامع سنت استفان یکی از نمادهای قابل تشخیص در سطح شهر ، در استفان پلاتز در قلب وین قرار دارد. کلیسای جامع کلیسای جامع با نمایش برخی از معماری های زیبای رومانیایی و گوتیک ، دارای یک برج بلند و دیوارهای آهکی درخشان است که موزائیک های سقف شگفت انگیز آن یکی از ویژگی های بارز آن است. در داخل تپه های جوی و فاجعه بارانی برای بازدید کنندگان وجود دارد که بقایای اعضای مهم سلسله هاپسبورگ را در خود جای داده است. از زمان ساخت آن در سال 1137 ، کلیسای جامع یکی از دستگیرترین نقاط دیدنی معماری و تاریخی وین بوده است.

13. کلیسای جامع کلن

کلیسای جامع کلن© dreamstime

کلیسای جامع کلن با داشتن دوقلوه بزرگ دوقلوی خود که 157 متر از هوا در آن امتداد دارد ، بزرگترین نمای کلیسای هر کلیسای جهان را به خود اختصاص داده است. پوشش داده شده در مجسمه ها و حکاکی های زیبا ، این مطمئناً باعث می شود چشم انداز باشکوهی ایجاد شود ، همانطور که حرم مطهر سه پادشاه موجود در آن قرار دارد. در حالی که کار برای اولین بار در کلیسای جامع در سال 1248 آغاز شد ، اما در نهایت تنها در سال 1880 به پایان رسید ، طراحی آن تا حد زیادی بر اساس کلیسای جامع آمیونس بنا شده است. مشرف به سواحل رودخانه راین ، کلیسای جامع کلن و معماری چشمگیر آن گوتیک ، دیدنی ترین دیدنی در کل آلمان است.

12. کلیسای جامع Basilica Del Pilar

کلیسای جامع Basilica del Pilar© dreamstime

کلیسای جامع-باسیلکا از بانوی ما از ستون ساخته شده به سبک باروک زیبا ، همانطور که به زبان انگلیسی شناخته شده است ، یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری ساراگوزا است. در حالی که این بنا تنها در سال 1681 بنا شده است ، کلیساها و کلیساهای بی شماری در همان نقطه ساخته شده اند ، از آنجایی که مادر خدا به طور معجزه آسایی در سواحل ابرو در 40 سال میلادی دیده می شود. نمای کلیسای جامع که گاه به عنوان "مادر مردمان اسپانیایی" خوانده می شود ، در بالای بسیاری از گنبدهای جذاب که در اطراف گنبد مرکزی آن قرار دارند ، در صدر قرار دارد. به ویژه شب هنگام خیره کننده به نظر می رسد که ویژگی های خوب آن به طرز خارق العاده ای روشن شده و در آب های رودخانه منعکس می شود.

11. کلیسای جامع نمک Zipaquira

کلیسای جامع نمک Zipaquira© dreamstime

کلیسای جامع نمک Zipaquira یک مکان بسیار باورنکردنی برای بازدید ، کلیساها در فاصله 200 متری زیر زمین و در اعماق یک معدن نمک قرار دارند. کلیسای جامع کلیسای جامع کلیسای جامع جامع کلیسای جامع در کلیسای جامع کلیسای جامع کلیسای جامع کلیسای جامع کلیسای جامع کلیسای جامع کلیسای جامع کلیسای جامع در کلیسای جامع را نشان می دهد که کلیسای جامع بیش از سه سطح ساخته شده است. اینها هم تولد و زندگی عیسی و هم مرگ وی را نشان می دهد. یک دستاورد معماری حیرت انگیز ، کلیسای جامع نمک اکنون یک مکان گردشگری و زیارتی محبوب است و می توان آن را در خارج از شهر Zipaquira در کلمبیا یافت.

10. کلیسای جامع سنت جان

کلیسای جامع سنت جان© dreamstime

در حالی که نمای بیرونی آن کاملاً واضح و مشخص نیست ، تصور می شود فضای داخلی کلیسای جامع سنت جان یکی از بهترین نمونه های معماری باروک در اطراف است. سقفها و دیوارهای آن بسیار بکر و تزئین شده ، سقفها و دیوارهای آن با طلای درخشان پوشیده شده است و سنگ قبرهای سنگ مرمر بزرگ در کنار نقاشی ها و مجسمه های حیرت انگیز به نمایش گذاشته شده است. نه نمايشگاه آن به اندازه تزئينات آنها غني است و حتي گنجينه ها و آثار هنري بيشتري نيز در موزه مجاور مي توان يافت. کلیسای جامع کلیسای جامع سنت جان که در قلب والتا واقع شده است ، نباید فراموش شود.

9. کلیسای جامع سنت پاتریک

کلیسای جامع سنت پاتریک© dreamstime

با افزایش آسمان خراش های منهتن در اطراف آن ، کلیسای جامع سنت پاتریک مطمئناً در یک مکان دیدنی قرار گرفته است. تکمیل شده در سال 1878 ، دارای برخی از معماری نئو گوتیک نفیس ، با دو تاقچه زیبا در هر دو طرف یک پنجره گل رز زیبا و خیره کننده است. در داخل محراب های زیبا و آثار هنری قرار دارد که مجسمه عظیم پیتا برجسته بی شک آنچه در آن نمایش داده می شود. بزرگترین کلیسای جامع از نوع خود در ایالت ها ، سنت پاتریک را می توان در خیابان پنجم ، درست مقابل مرکز مشهور راکفلر مشهور یافت.

8. کلیسای جامع سنت پاول

کلیسای جامع سنت پل© dreamstime

یکی از مشهورترین و مشهورترین نقاط دیدنی لندن ، کلیسای جامع سنت پاول و گنبد وسیع آن از زمان ساخت در سال 1697 تا کنون بر افق شهر حاکم شده است. از گنبدی عظیم سنت پل که در واتیکان واقع شده است ، گنبدی عظیم سنت پاول که از مدل اصلی آن تعریف شده است. ، به 111 متر ارتفاع می رسد. علاوه بر این ، یک نمای برجسته باروکی وجود دارد که بازدیدکنندگان می توانند به آن خیره شوند ، همچنین کف های مرمر براق و یک آبشار و محراب شگفت انگیز در داخل آن قرار دارد. با وجود مقبره های بزرگ و سارکوفاژی از بریتانیایی ها با نفوذ که در کنار دستگیری نقاشی ها و مجسمه ها جاسوسی می شوند ، به هیچ وجه جای تعجب نیست که کلیسای جامع سنت پائول چنین جاذبه توریستی محبوب است.

7. کلیسای جامع برزیلی

کلیسای جامع برزیلی© dreamstime

کلیسای جامع برزیلی با توجه به طراحی منحصر به فرد و غیر معمول خود ، مغز متفکر مشهورترین معمار برزیل ، اسکار نیمایر است. در سال 1970 تکمیل شده است ، ساختار کلیسای جامع از 16 ستون محکم ساخته شده است ، که به آرامی با هم منحنی هستند. اینها برای تقلید از دو دست به طرف آسمانها است. از آنجا که بیشتر دیوارها از پنجره های شیشه ای بسیار زیبا تشکیل شده اند ، درون کلیسای جامع بسیار سبک و رنگارنگ هستند و مجسمه های فرشتگان بالای منبر می چرخند. استقبال از نمازگزاران به کلیسای جامع مشخص چهار مجسمه متی ، مارک ، لوک و جان است.

6. سانتا ماریا دل فیور

سانتا ماریا دل فیور© dreamstime

یکی از مشهورترین کلیساهای جهان ، سانتا ماریا دل فیور در فلورانس از زمان تکمیل در سال 1436 ، چشم اندازهای حیرت زده و حیرت انگیز را از آن خود کرده است. این ساختمان با استفاده از سنگ مرمر سبز ، صورتی و سفید ساخته شده است. منبت کاری های زیبا با سه پنجره گل رز و سه درب برنز جامد درون آن قرار گرفته است. در بالای ساختمان زیبا گنبد قرمز رنگی کاشی کاری آن قرار دارد که از سراسر شهر قابل مشاهده است. در حالی که فضای داخلی کلیسای جامع در مقایسه با نمای بیرونی آن کاملاً بی ثمر است ، اما هنوز هم برخی آثار هنری زیبا و مقبره برای لذت بردن از بازدیدکنندگان وجود دارد. علاوه بر این ، مجموعه کلیسای جامع کلیساهای جامع کلیسای جامع همچنین شامل Giotto's Campanile و Baptistery of Saint John است که هر دو ارزش بررسی کردن دارند.

5. کلیسای جامع Chartres

کلیسای جامع Chartres© dreamstime

قابل توجه به خوبی حفظ شده ، کلیسای جامع Chartres هنوز هم بسیاری از ویژگی های اصلی خود را حفظ می کند. این بدان معناست که سه نمای خارق العاده آن ، پنجره های شیشه ای رنگ آمیزی بزرگ و سبک ، و بالگردهای بزرگ پرواز همه ساله در حدود سال 1220 قدمت دارد. شاهکار معماری گوتیک فرانسه ، نما های آن با مجسمه های بی شماری و حکاکی های بی نظیر تزئین شده است. اگرچه درگاههای دقیق و دو برج برجسته برجسته از ویژگیهای برجسته آن است ، کلیسای جامع کلیسای جامع کلیساها از زمان زیادی است که مورد استقبال زائران و گردشگران قرار گرفته است زیرا تعداد زیادی آرامگاه و یادگار مهم را در خود جای داده است. اگر فرصتی برای بازدید از آن داشته باشید ، کلیسای جامع Chartres محلی است که از نظر معماری و تاریخی قابل توجه است و می توان آن را فقط در جنوب غربی پاریس یافت.

4. ریحان سن مارکو

ریحان سن مارکو© dreamstime

ریحان در یک انتهای پیاززا سان مارکو ، ریحان با همین نام یکی از کلیساهای دیدنی با طراحی و تزئین شده در اطراف است. در قرن یازدهم با روشی ایتالیایی و بیزانس ساخته شده ، کلیسا نمای بیرونی برجسته ای را به نمایش می گذارد که در بالای آن یک بام زینتی تزئینی گوتیک قرار گرفته است. برای برجسته کردن قدرت و اعتبار عالی ونیز ، فضای داخلی آن به طلای ساخته شده است ، با موزائیکهای باشکوه و آثار هنری حیرت انگیز در هر کجا که نگاه کنید. با وجود بسیاری از ویژگی ها و جزئیات بسیار زیبا در نمایش ، مطمئناً ریحان سن مارکو یک گنجینه هنری و معماری است.

3. کلیسای جامع الکساندر نوسکی

کلیسای جامع الکساندر نوسکی© dreamstime

الكساندر نوسكی یكی از بزرگترین کلیساهای ارتدوكس جهان ، دارای معماری نفس گیر بی نظیر نئو بیزانس است و یكی از مهمترین مناظر و سمبل های صوفیه است. ساخته شده بین سالهای 1882 و 1912 ، کلیسای جامع عظیم به منظور گرامیداشت سربازان روسی که در آزادسازی بلغارستان از عثمانی جان باختند ، بنا شد. اگرچه نمای جلوه ای و گنبدی از طلای آن مطمئناً عکس های زیبایی را ایجاد می کند ، اما فضای داخلی غار و نرم آن ، به همان اندازه جذاب برای نمادهای رنگی است که دیوارهای آن را می پوشانند.

2. Mezquita از کوردوبا

مسجد کوردوبا© dreamstime

به طور گسترده ای که یکی از بهترین نمونه های معماری موریس محسوب می شود ، Mezquita کوردوبا واقعاً درمانی برای بازدید است. از آنجا که این مسجد در بیشتر تاریخ خود مسجدی بود ، طاقهای زیبا و ستونهای زیبا ، تالار بزرگ نمازخانه خود را به نمایش می گذارند ، با طرح های هندسی و گل های بسیار شگفت انگیزی نیز به نمایش می گذارد. در 784 ساخته شده ، در طول Reconquista به کلیسا تبدیل شد. یک محوطه کلیسای جامع رنسانس در اواسط مجموعه گسترده در قرن شانزدهم بنا شده است. Mezquita of Cordoba یکی از جذاب ترین جاذبه های اندلس است.

1. کلیسای جامع سنت ریحان

کلیسای جامع سنت ریحان© dreamstime

کلیسای جامع سنت ریحان با افتخار در بالای میدان سرخ در مرکز مسکو قرار دارد و یکی از مهمترین و چشمگیرترین نقاط دیدنی در کل روسیه است. کلیسای جامع فریبنده ساخته شده از ده کلیسا که به هم وصل شده اند ، تنها در طی شش سال ساخته شده است و کار آن در سال 1555 آغاز شده است. دیوارهای قرمز تابناک آن در بالای برج های رنگارنگ و گنبدهای پیاز قرار دارد. در حالی که ظاهر حیرت انگیز آن باعث ایجاد عکس های شگفت انگیز می شود ، اما کاوش در فضای داخلی هیجان انگیز آن بسیار ارزشمند است. آثار و نمادهای زیبا در کنار نقاشی های دیواری با شکوه و تزئینات گل است. کلیسای جامع سنت ریحان برخلاف هر ساختمان دیگر روی زمین ، منظره ای دیدنی و جذاب را ایجاد می کند و یکی از نکات برجسته هر بازدید از مسکو است.

محمد اسدی بازدید : 399 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 18:24
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 24
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 379
  • بازدید کلی : 8612
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی